LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
elsh
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 feb 2007 11:27

Tiscali

Ongelezen bericht door elsh »

Ik heb dus ook zoiets, ik had Tiscompleet, omdat ik adsl wilde en bij ons in het buitengebied alleen KPN dat kon verzorgen, wilde ik mijn account omzetten naar Tisgratis, zodat ik wel nog mijn mailadres kon veranderen maar geen gebuik hoefde te maken van het inbelabonnement. Ik he 5 november 2006 het mailtje gestuurd, de dag dat ik adsl had, ik hoorde er niets meer van, 7 december kreeg ik een factuur, van 1 dec 2006 tot 2007, ik gemaild, waarom ik niets had gehoord over het wijzigen, enz enz, om een heel lang verhaal kort te maken, zij hangen mij iop aan 5 dagen te laat opzeggen, terwijl ze zelf niet eens hadden gereageer, ik had intussen het bedrag gestorneerd, en het gemeld bij RADAR, helaas ook nog niets op gehoord, vorige week heb ik uiteindelijk betaald nA EEN EMAIL VAN 30-01 - 07, HET BEDRAG WAS 2-2 AFGESCHREVEN,, ik win het toch niet, enkele dagen daarna kreeg ik een brief van het incassoburo, en vandaag 8-.2-7 een waarschuwingsbrief van Tiscali, dat als ik niet betaal ik het risico loop afgesloten te worden en een vordering krijg van het incassoburo.
Nu wil het incassoburo dat ik ook nog 25 euro boete ga betalen, dat is toch absurd, hun werken allemaal langs elkaar heen, en ik moet blijven dokken, mij pakken ze op 5 dagen, en zij doen maar gewoon of ze overal RECHT op hebben.

Gesloten