al maanden ben ik met upc bezig vollop storringen op de mediabox en internet
als je belt weten ze van niets en moet je maar weer even de stekker uit het modem halen,ook krijg ik dubbele rekeningen,gek word je ervan.
ik ben afgesloten geweest ik had zelf opgezegd zeiden ze wat absoluut niet waar is.weer een nieuwe modem de oude werd teruggestuurd op mijn vraag kunnnen jullie de 45,00 verekenen met de nieuwe modem nee dat kon niet ik moest eerst het volle pond betalen en dan kreeg ik de 45,00 +10,00 terug wat ik nog tegoed had belachelijk.
ook heb ik bijna 3 en halve week zonder internet en tv gezeten
op mijn vraag is hier een restitutie voor nee de maand moest ik gewoon betalen.
op een 4 tal brieven die ik geschreven hebt naar upc[koppieen aanwezig,
moet ik nu nog maanden later een reactie terug krijgen om over het kosten plaatje maar te zwijgen van de vele telefoontjes die ik gedaan hebt naar het 0900 1580 nr nee upc is bijzonder klant onvriendelijk naar zijn klanten toe,en ik ben aan het overwegen om naar de geschillen commissie of advocaat te stappen reacties zijn welkom.gr anna1952
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc een grote bende
Re: upc een grote bende
Mijn telefoonrekening naar UPC was op een gegevens moment hoger dan het abbon.geld. Men belooft van alles, maken niks waar. Kan je er weer achteraan bellen.
Ik ben er nu van af. UPC is history. Heb nu een schotel. Bevalt prima.
Ik ben er nu van af. UPC is history. Heb nu een schotel. Bevalt prima.