LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc monteur komt niet opdagen nu moet ik 45€ betalen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
smoking
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 dec 2008 19:25

upc monteur komt niet opdagen nu moet ik 45€ betalen

Ongelezen bericht door smoking »

beste mensen. ik heb al heel lang upc. maar noulijks problemen maar nu wordt het wel erg vervelend. ik had een afspraak met een monteur. tussen 12-18
en hij komt niet opdagen. ik bel de klantenservice op van die monteur. is niet geweest. en de klantenservice zegt van wel. ik zeg ik ben thuis geweest.
:? :? :? ze zijden hij hebt je vastelijn gebeld. en hij heeft aangebeld. ik heb helemaal niks gehoord terwijl ik thuis was en upc zij nog van monteur heeft ook een brief in de brievenbus gedaan. ik zeg zo van ik ga kijken. en kijk in me brievenbus en zie helemaal niets. en nu moet ik gaan betalen. klopt totaal niet dat ik nu 45€ moet gaan betalen terwijl de monteur. niet geweest is ik ben die monteuren spuugzat het is 1keer eerder gebeurd dan kost het mij geld en van meer mensen. hoor ik dat het wel meer gebeurd. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen wat ik ken doen. want heb al totaal 35min aan de telefoon gezeten en ben geen stap opgeschoten met de klantenservice. 35x 0,10€ cent =3,50+45=€48,50 echt belachelijk voor woorden die monteuren mensen laten wachten. voor niks en dan ook nog moet betalen. ik weet niet of er meer mensen zijn. die dit probleem hebben. ik hoor het wel.

Gesloten