30-6-2010 heb ik contact opgenomen met upc om op te zeggen mijn internet deed het weer eens niet en ik had inmiddels 12€ mobiel gebeld naar hun helpdesk(hun produkt werkt niet en jij moet er voor betalen)en ik vindt ze ook te duur er moest een monteur komen kosten 65€

gisteren mijn nieuwe factuur online bekeken(internet is inmiddels weer uit zichzelf tot leven gekomen)
mijn vorige factuur is mijn standaard abonnement 55.30€ per maand dit is de maand juni.
mijnnieuwe situatie met inmiddels 25mb inplaats van 30mb is nu 76.30€ dus ik heb minder mb,s geen geldterug een nieuw contract zonder toestemming van weer 12 maanden eraan vast terwijl ik zo blij was dat ik nu permaand op kon zeggendus mensen pas op voor upc het is een gehaaide oplichtings machine mijn dochter werkt voor een telefoon provider ik heb verhalen zat gehoord het is echt asociaal hoe sommige bedrijven met klanten omgaan ze willen gewoon dat jeweggaat ik ga niets meer betalen heb tele 2 besteld en laat dalijk de rechter beslissen wie er in zijn gelijk staat mvg bert