LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pieters
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 aug 2005 16:26

Versatel

Ongelezen bericht door pieters »

Hallo,
Bij deze wil ik toch een paar ervaringen bekend maken omtrent de aansluiting en de behandeling van klanten van Versatel 20MB + voetbal.

31-05-2005 heb ik mij aangemeld als klant bij Versatel. In de tussentijd heb ik mij afgemeld bij Planet Internet volgens hun voorbeeldbrief. In augustus heb ik 3 maal met het installatieburo gebeld om mijn telefoonnummer achter te laten zodat ze mij konden terugbellen. Met veel hangen en wurgen is dit uiteindelijk gelukt en heb ik een bevestigingsbrief gekregen dat zij afgelopen vrijdag tussen 17 en 22 uur een monteur zouden langs sturen. Hierop was ik dan genoodzaakt om mij een dag verlof te pakken. Tot mijn grote verbazing werd mijn wachten niet beloont en heb ik op deze avond geen monteur gezien. Ik heb daarom zaterdag contact met 0900-0440440 opgenomen. Zij vertelde mij dat ik maandag meteen contact moest opnemen met het installatieburo. Dit heb ik dan ook meteen gedaan. Het installatieburo deelde mij echter mede dat de monteur is teruggeroepen door Versatel zelf. Hierop heb ik wederom contact opgenomen met jullie 0900 nummer. Wederom werd ik door een medewerker van Versatel aan het lijntje gehouden met het verhaal dat dit niet de fout was van Versatel maar door mijn vorige provider. Ook werd mij verteld dat de adsl-verbinding niet in orde was en dat dit nog ongeveer 3 weken zou duren. Misschien zijn er mensen die soortgelijks hebben meegemaakt, en die misselijk worden van het afschuifsysteem waarmee sommige bedrijven zich ervan proberen af te maken. Ook op de vraag waar ik mijn verlofdag van 125 euro kan declareren kon Versatel mij niet beantwoorden. Als zij 40 euro voorrijkosten kunnen tellen indien de monteur voor een gesloten deur staat is dit normaal, maar wannneer dit andersom gebeurd geven ze niet thuis.

Graag zou ik jullie mening hierover horen.

Gesloten