LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vreemd telefoontje van zogenaamd ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
elmo43

vreemd telefoontje van zogenaamd ziggo

Ongelezen bericht door elmo43 »

Ik werd daarnet gebeld door zogenaamd iemand van ziggo.
Door een dame die zei dat ze Sandra T. van ziggo was en vroeg of ik storing had aan de tv of internet. :?
Ik zei als ik storing zou hebben dat ik dan ook niet gebeld zou kunnen worden,ik heb namelijk alles in 1 pakket.
Toen zei zij ja maar er is in uw omgeving storing aan internet en tv van ziggo, waarop ik vroeg u zegt dat u van ziggo bent. Waarop zei bevestigde dat dit zo was.
Ik zei ik vind het nogal vreemd dat u mij gaat bellen om te vragen of ik storing heb, als ik storing zou hebben dan bel ik zelf wel.
Ik zei vriendelijk of zij mij niet meer wilde bellen hierover, en dit heeft zij vervolgens "ingetikt".

Ik heb direct met ziggo zelf gebeld of het waar was dat ik gebeld ben door ziggo omtrent een storing, en waarop ik ook zei dat als het zo was ik dan zelf wel met hun zou bellen.
Hierop heeft de medewerker dit nagekeken en idd ik was niet door hun gebeld.
Dit hebben zij wel ter notie genomen.

Je kan het een raar verhaal vinden maar is gewoon ter waarschuwing. Dat bedrijven en callcenters je zomaar kunnen bellen als je een geheim nummer hebt.
En dit nummer dus ook nergens geregistreerd staan.
BTW ik heb nooit problemen met ziggo.

Skep

Re: vreemd telefoontje van zogenaamd ziggo

Ongelezen bericht door Skep »

Ze komen altijd wel aan je nummer. Ik heb een tijdje bij een callcenter gewerkt, en je wil niet weten waar ze je gegevens allemaal vandaan halen. Een keertje iets invullen over jezelf op internet of in een winkel is al voldoende.

Gesloten