LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Als je er wat aan wil doen, laat het dan even weten op misdefinitie.nl Daar slaat een groep mensen de handen ineen om de zaak in de openbaarheid te brengen.

dvd
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2005 22:33

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door dvd »

Afbeelding

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Hier is de volledige link naar misdefinitie.nl -->

http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=53&pagina=1

Waar ovrigens een geweldig goed artikel staat, dus allemaal reageren daar, als we wat willen, dan moeten we samenspannen.

MickeyB
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:32

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door MickeyB »

Ik word er moe van, dat gezeik over E-Dentify. Het is natuurlijk minder voor die k*tklanten die op de k*tserver apollo STONDEN, maar jullie staan nu toch, of komen binnenkort, op die nieuwe server, Diana?? Misschien ander controle paneel.. maar **** daar niet over!! aub (a)

Het topic wat ik op www.chmod.nl geopend hebt loopt niet echt geweldig.. Ik hoop dat er mensen zijn die hier verandering in willen brengen. De link staat onder deze post. Mensen, hélp E-Dentify! Dat gezeik helpt dus niets ;)

http://www.chmod.nl/index.php?showtopic=26

dvd
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2005 22:33

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door dvd »

MickeyB is even helemaal de weg kwijt blijkbaar :)

- Ik ben geen kutklant
- Mjin data is weg
- Dat spammen doe je maar ergens anders, je vergeet het motto van radar. (ben je tevreden.. vertel het iemand anders)
- Blijkbaar zat jij niet op de server die down is/was, want anders was jij nu ook uitermate niet blij
- Iets anders reageren kan ook wel, gefrustreerd mannetje

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Boze klanten zijn bezig met een e-mailactie naar de media om de oplichting aan de kaak te stellen.

Gerard E-Dentify
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:26

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gerard E-Dentify »

Zojuist ontving ik deze mail:

Wat zijn jullie tog ongelooflijke zielige kuthost
Je ken er beter mee stoppen
je besteeld aleen maar mensen van hun geld
jongetjes van 15....

Dit heeft geen nut om te sturen, ik weet al wie het is.

wethorse.nl

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door wethorse.nl »

Hoi Gerard,

Misschien kun je je tijd beter besteden aan het oplossen van de problemen dan je druk te maken om ontevreden klanten die hun onvrede op een verkeerde manier uiten.

De beste manier om ontevreden klanten de mond te snoeren is het oplossen van de oorzaak van hun onvrede.

Daar zou 100% van je energie nu in moeten gaan zitten.

Sta boven kinderachtige reacties
Los het probleem op
Communiceer intussen netjes over voortgang met je gedupeerde klanten

That's it...

Veel succes daarmee!

Eric (een ontevreden klant, inmiddels verhuisd)

Gerard E-Dentify
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:26

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gerard E-Dentify »

Die klant is allang bij ons weg, dit is het probleem ook niet. Alle ticket zijn al weggeruimd, op het moment dat ik hem ontving.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ze hebbeb nu alleklanten val apollo naar een anderen server gezet, na 3 weken ofline. maar die nieuwe server is slechter, maar ze zetten het zelfde aantal klanten op dus di sites worden een stuk langzamer.
en op de servers staat direct admin (wat een stuk minder functies heeft)
en toen ik mijn hosting pakket gekocht had hebben ze cpanel beloofd (wat op apollo stond).

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

ze hadden toch ook een controle panel I-Qontrole beloofd.... stond zelfs op hun site dat ze gebruikte heb ik niets van gezien.
stelletje oplichters

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ze boloven zo veel, maar er komt nooit iets van.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

ben blij dat IQontrol er niet gekomen is. Dat was echt niets. Tenminste ik werd nou niet echt blij van dat PDF'je met de wensen/features erop. Heb veel liever cPanel.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook veel liever cPanel, maar door apollo heb ik nu Direct Admin met veel minder functies

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Veel beloven, weinig geven. Als de eigenaren straks 18 zijn gaan ze de politiek in. :lol:

Floris Erich

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Floris Erich »

Hmm ik denk niet dat de resellers (en ikzelf ook) op Diana blijven zitten, tenminste niet met directadmin (hoop ik). Ik vind de uptime en snelheid van Diana ook niet tegenvallen, 130 kb per seconde downloaden is best redelijk... (vind ik dan)

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk niet dat er veel klanten bij E-dentify zullen blijven...

dvd
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2005 22:33

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door dvd »

Ik heb in iedergeval mijn opzegging de deur uitgedaan, ik ben het namelijk een beetje zat, en heb geen zin meer om te zeuren. Alternatieven zijn andere hostbedrijven, of een aparte PC thuis instellen als webserver :P (zo heb ik het nu gedaan, alles draait erop, en nog meer ruimte ook! en dat voor maar 6 euro per jaar)

MarcelJ
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2005 20:19

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door MarcelJ »

Het wordt al een lang verhaal zo. Maar wat ik niet snap, waarom deze jongens zomaar een eigen bedrijf kunnen opstarten. Het zijn notabene pubers, vind je het gek dat ze zo reageren. Wat weten zij nu van bedrijfsverantwoording, klantvriendelijkheid.
Hier zou eens meer toezicht op moeten komen vanuit het bedrijfsleven. Straks gaat me neefje van 11 ook zo iets doen zeg. De grootste problemen krijg je er mee.

Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Als de harde schijf van Apollo volledig gerecoverd is, zullen alle klanten uiteraard weer naar een snellere server met cPanel gaan; dit is een tijdelijke oplossing om de websites toch online te krijgen.

Gesloten