| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wéér geen internet en telefonie (vanaf dec 2010 gedonder)
wéér geen internet en telefonie (vanaf dec 2010 gedonder)
Wat een gedonder. Na de zoveelste reset van mijn experiabox-je, vandaag voor de derde keer iemand gehad om de lijnen door te meten. Fout gevonden na drie dagen verstoken te zijn geweest van internet en telefonie. Haleluja! Storing verholpen! Storing verholpen?? Helaas, na 6 uren weer hetzelfde probleem. Weer geen internet en telefonie! Maar weer resetten, doet hij het wellicht weer een tijdje en inderdaad eventjes weer in de lucht. Al 4 maanden een instabiele lijn en ondertussen maar roepen dat het aan de klant ligt! Mijn broek zakt er in ieder geval goed van af! Het ligt niet aan de klant het ligt gewoon aan de meer dan slechte performance van KPN. Kan ik weer bellen, klacht indienen. Mijnheer u moet uw modem resetten, met een tandenstokertje aan de rechterkant van uw modem. Is het dat niet, wacht ik zal vanuit hier de zaak controleren, neen niets aan de hand. Ik zal hem voor u resetten, duurt een half uur, daarna zou hij weer moeten doen! Flauwekul allemaal! De tam-tam en de oude rooksignalen werkten nog beter! Ik word in ieder geval flauw van die gasten. Mijnheer Jacob Middeldorp, directeur KPN klantcontact, doe mij een plezier en bel me een keer in plaats van die flauwe e-mails sturen of de klachtafhandeling goed was??! Nee natuurlijk is de klachtenafhandeling niet goed! 
Re: wéér geen internet en telefonie (vanaf dec 2010 gedonder)
mijnheer J Middeldorp van KPN, als u mij belt via [email protected] kunt u mij bereiken
Laatst gewijzigd door reve0019 op 04 mar 2011 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
renegade66
als je wil 'snachts wilt slapen zou ik je telefoonnummer weghalen van dit forum.
het zal weer eens niet kpn zijn. mailadres vind ik persoonlijk ook niet handig hier neer te zetten, heb je geen hotmail?
Vanochtend modem gereset. Doet het weer. KPN gebeld over de storing. Mijnheer hij doet het toch weer? Kunnen wij u ook niet helpen...! Ja, maar .........! Nee, wij willen u niet helpen want u hebt op dit moment géén storing. Twee uur later, geen internet geen telefonie. Maar weer gebeld, nieuwe ticker aangemaakt, de groetjes van directeur Jacob weer gekregen via de mail. Echt, wat een geouwehoer met de KPN. Zag ook net dat het nog 24 nachtjes slapen is dat in Lochem de glasvezel in de grond wordt gelegd. Help nieuwe providers, een nieuwe klant wacht!!!
Mensen die KPN willen nemen, NIET DOEN! BEZINT EER GE BEGINT!

Mensen die KPN willen nemen, NIET DOEN! BEZINT EER GE BEGINT!
ik ben er gelukkig sinds begin dit jaar vanaf , zou kpn ook niemand aanraden, heb je wel eens aan het juridisch loket gedacht? daar kennen ze je beter helpen dan hier op het forum . Kpn leest wel mee maar nooit een reactie.reve0019 schreef: Mensen die KPN willen nemen, NIET DOEN! BEZINT EER GE BEGINT!
succes.
Juridisch loket??? Hoe kom ik daar aan of bij. Ik wil namelijk hun aansprakelijk stellen voor alle kosten. Heb al een kostenpost van 900 euri ingediend en 350 ontvangen, maar gezien het feit dat het zij nalaten de juiste acties te nemen en het verwijtbaar is (aldus KPN zelf!!) dat de eigen infrastructuur van hun zelf hier niet deugd, wil ik een hogere en verdere tegemoetkoming in de kosten alsmede de misgelopen opbrengsten!!
Het is natuurlijk al idioot dat ik 4 maanden hierachter aan moet lopen!
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
dan effe kijken op jouw woonplaats , zit er altijd een dichtbij.
dan effe kijken op jouw woonplaats , zit er altijd een dichtbij.
Juridisch loket??? zojuist met het loket in mijn stad gebeld, inzake twistpunten met providers hebben ze wat standaard brievenm voor de rest ondernemen ze niets ,gezien de vele gevallen van weinig financieel gehalte,voornoemde is vrij geciteerdreve0019 schreef:Juridisch loket??? Hoe kom ik daar aan of bij. Ik wil namelijk hun aansprakelijk stellen voor alle kosten. Heb al een kostenpost van 900 euri ingediend en 350 ontvangen, maar gezien het feit dat het zij nalaten de juiste acties te nemen en het verwijtbaar is (aldus KPN zelf!!) dat de eigen infrastructuur van hun zelf hier niet deugd, wil ik een hogere en verdere tegemoetkoming in de kosten alsmede de misgelopen opbrengsten!!
Henri42 schreef:
Juridisch loket??? zojuist met het loket in mijn stad gebeld, inzake twistpunten met providers hebben ze wat standaard brievenm voor de rest ondernemen ze niets ,gezien de vele gevallen van weinig financieel gehalte,voornoemde is vrij geciteerd
waar haal je die onzin nu weer vandaan Henri?
Tiptoe, let nu eens op de bewoordingen en lees een bericht eens goed voor je losbarst en onzinnige taal,bel zelf even met de gemeente Helmond en hoor zelf de onzin aan.tiptoo schreef:Henri42 schreef:
Juridisch loket??? zojuist met het loket in mijn stad gebeld, inzake twistpunten met providers hebben ze wat standaard brievenm voor de rest ondernemen ze niets ,gezien de vele gevallen van weinig financieel gehalte,voornoemde is vrij geciteerd
waar haal je die onzin nu weer vandaan Henri?
Hunri je bent lastig , ik weet dat ze in Helmond achter lopenHenri42 schreef:
Tiptoe, let nu eens op de bewoordingen en lees een bericht eens goed voor je losbarst en onzinnige taal,bel zelf even met de gemeente Helmond en hoor zelf de onzin aan.
Gebeld naar de vorige klachtenafhandelaar. Stuurt me een dongel op om even snel te kunnen internetten en wist me daarnaast te melden dat de kaboutertjes langskomen met de schepjes om de kabel te bestuderen en wellicht ergens een las te plaatsen omdat er ergens een breuk zit! Zijn ze toch vlot achtergekomen na 4 maanden! Moet wel wachten tot maandag, want de kabouterjes hebben ook weekend! Net of ik in het weekend niet telefoneer of internet? 
oeps zou maar opletten met die dongel staat hier een topic over. 
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 57&start=0
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 57&start=0
zal wel een pre-paid gevalletje zijn wat ze mij opsturen. Het internet van de uren vertrouw ik gelukkig beter! Krakie-kraak!
reve0019 schreef:zal wel een pre-paid gevalletje zijn wat ze mij opsturen.!
daar zou ik niet op rekenen maar goed dat is mijn zaak niet.