Glasvezel, ?? in veel dorpen en steden ligt en komt geen glasvezel kabel, ik ben tevreden over Ziggo , zij lossen de eventueel optredende probleempjes netjes opJohn52 schreef:Sinds de fusie met UPC is het gewoon een puinhoop bij Ziggo. Kijk maar eens op de site van klachtenkompas.
Bij mij is Ziggo ook pas in beweging gekomen na een klacht bij de geschillencommissie. Eerder was Ziggo niet te bereid om te komen tot een oplossing. Na de ontvangst van mijn klacht hing er al gelijk een juridische medewerkster aan de telefoon of het we het toch buiten de geschillencommissie konden regelen. Het had Ziggo heel wat minder gekost als ze de klacht daarvoor netjes hadden opgelost.
Ziggo geeft kapitalen uit om nieuwe klanten te werven maar laat nog meer mensen via de achterdeur vertrekken. Ziggo vergeet daarbij dat elke ontevreden en vertrekkende klant een negatief verhaal over Ziggo meeneemt. Daar kan geen reclame tegenop.
Op het moment dat glasvezel steeds meer gemeengoed wordt zal Ziggo steeds meer klanten zien vertrekken als zij zo doorgaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Blamage
Re: Ziggo Blamage
Re: Ziggo Blamage
Ik denk dat de organisatie momenteel te groot en te log is. Aan de telefoon zitten medewerkers die je volgens een schema kunnen helpen en de opdracht hebben zo weinig mogelijk mensen door te zetten naar de 2e lijn ( de meer deskundigen) Ook het inplannen van monteurs loopt niet lekker.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.
Re: Ziggo Blamage
Quark schreef:Ik denk dat de organisatie momenteel te groot en te log is. Aan de telefoon zitten medewerkers die je volgens een schema kunnen helpen en de opdracht hebben zo weinig mogelijk mensen door te zetten naar de 2e lijn ( de meer deskundigen) Ook het inplannen van monteurs loopt niet lekker.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.
een stelletje monteurs in de koffiekamer zetten en op een werkbriefje wachten, nu is er binnen 24 uur een monteur beschikbaar en dat is toch voldoende ?
Re: Ziggo Blamage
Ik moet je eerlijk zeggen, ik niet meer. Vind nu het zo groot is de service slecht geworden.ik ben tevreden over Ziggo , zij lossen de eventueel optredende probleempjes netjes op
Re: Ziggo Blamage
Ciske is aan het overstappen? glasvezelkabel in de straat ??, wat heet service en wat heet slecht? specificatie svpciske schreef:Ik moet je eerlijk zeggen, ik niet meer. Vind nu het zo groot is de service slecht geworden.ik ben tevreden over Ziggo , zij lossen de eventueel optredende probleempjes netjes op
Re: Ziggo Blamage
Har06 schreef:
Ciske is aan het overstappen? glasvezelkabel in de straat ??, wat heet service en wat heet slecht? specificatie svp
Wat wil jij nou eigenlijk Har....ik ben ook niet meer tevreden over Ziggo nee, mag dat? Er zijn zoveel mensen die dat niet meer zijn. De samenvoeging is geen voordeel geweest .
Re: Ziggo Blamage
Ik wil niets, ik weet dat jij gemakkelijk overstapt vlg de berichten van de laatste jaren.ciske schreef:Har06 schreef:
Ciske is aan het overstappen? glasvezelkabel in de straat ??, wat heet service en wat heet slecht? specificatie svp
Wat wil jij nou eigenlijk Har....ik ben ook niet meer tevreden over Ziggo nee, mag dat? Er zijn zoveel mensen die dat niet meer zijn. De samenvoeging is geen voordeel geweest .
Waarom ben je niet tevreden over Ziggo?
Re: Ziggo Blamage
Har06 schreef:
Ik wil niets, ik weet dat jij gemakkelijk overstapt vlg de berichten van de laatste jaren.
Waarom ben je niet tevreden over Ziggo?
Ik denk dat je iets gemist hebt, ben al jaren klant bij UPC nu ziggo. Ziggo is gewoon slecht veel storingen wat er bij UPC niet was. Nogmaals , het bedrijf is te groot geworden.
Re: Ziggo Blamage
Hoe zie je dat voor je? Realistisch gezien moeten ze dan meerdere locaties in het land hebben, met meerdere monteurs, om dat binnen die dag van je te kunnen realiseren. Die moeten allemaal voertuigen met materiaal hebben, etc etc. Dan kom je qua maandelijkse kosten uit op wat een zakelijke verbinding met goede SLA nu kost, grofweg 5x zo duur.Quark schreef:Ik denk dat de organisatie momenteel te groot en te log is. Aan de telefoon zitten medewerkers die je volgens een schema kunnen helpen en de opdracht hebben zo weinig mogelijk mensen door te zetten naar de 2e lijn ( de meer deskundigen) Ook het inplannen van monteurs loopt niet lekker.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.
Re: Ziggo Blamage
kan ik niet beoordelen of Ziggo te groot is geworden, ik heb ook af en toe storingen waarvan ik niet wakker ligt.ciske schreef:Har06 schreef:
Ik wil niets, ik weet dat jij gemakkelijk overstapt vlg de berichten van de laatste jaren.
Waarom ben je niet tevreden over Ziggo?
Ik denk dat je iets gemist hebt, ben al jaren klant bij UPC nu ziggo. Ziggo is gewoon slecht veel storingen wat er bij UPC niet was. Nogmaals , het bedrijf is te groot geworden.
voor m,n phone heb ik Vodafone ook met af en toe storingen , so what
Re: Ziggo Blamage
Jij kan zeggen so what?? mag ik een eigen mening hebben Har? Dank je.
Re: Ziggo Blamage
Natuurlijk mag je dat, ik begrijp alleen niet als je zo ontevreden bent dat je nog bij Ziggo zit, kennelijk ontgaat me wat de laatste 5 jaarciske schreef:Jij kan zeggen so what?? mag ik een eigen mening hebben Har? Dank je.
Re: Ziggo Blamage
Er ontgaat jou zo veel Har, ik ben geen vereerder van providers zoals jij dat bent.
Re: Ziggo Blamage
Beste allemaal,
Allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ziggo is veel tegemoed gekomen bij mijn moeder. Nieuw modem, nieuwe kabels getrokken in het huis, Coulance, half jaar korting op haar abonnementskosten, nieuwe Horizonbox en mobiel belken is vergoed door Ziggo. Nu maar hopen dat dit zo blijft.
Allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ziggo is veel tegemoed gekomen bij mijn moeder. Nieuw modem, nieuwe kabels getrokken in het huis, Coulance, half jaar korting op haar abonnementskosten, nieuwe Horizonbox en mobiel belken is vergoed door Ziggo. Nu maar hopen dat dit zo blijft.
Re: Ziggo Blamage
Top, fijn dat het toch nog goed is afgelopen.
Re: Ziggo Blamage
Ik ben evenmin een vereerder van Ziggo, dat ontgaat je wederom eens, met hun mankementen kan ik uit de voeten, eens geen phone of internet!!! switch ik naar Vodafone met de smartphone of tabletciske schreef:Er ontgaat jou zo veel Har, ik ben geen vereerder van providers zoals jij dat bent.