LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
maria1967

ziggo klacht

Ongelezen bericht door maria1967 »

als je de ziggo zit je heel lang de telefoon.
met een mobiel telefoon kost je dat een vermogen.
wat de kosten vallen wel buiten je bundel

Maria1967

Dirkie

Re: ziggo klacht

Ongelezen bericht door Dirkie »

Klopt helemaal. Daarom stuur ik tegenwoordig maar een mail met de vraag. Kost niets. Het krijgen van een antwoord duurt ongeveer 2 weken en in mijn geval schoot ik er niets mee op, omdat het geen antwoord was op mijn vraag.
Ook hierover weer een mail gestuurd, verwijzend naar het eerste antwoord en na bijna 2 weken alweer een antwoord gekregen. En nu hebben ze daadwerkelijk een antwoord gegeven op mijn vraag.
Gelukkig was het geen dringend probleem, anders had ik helaas echt moeten bellen

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Via buren met Compuserve zoals ik heb mag je dit soort nummers ook bij mijn bellen.
Normale nummers als je ze weet gratis en 0900 zonder extra kosten van prepaid toeslagen die vele rekenen.

Maiky-NiSuTe

Ongelezen bericht door Maiky-NiSuTe »

de koste zijn eeenorm!! 200,- koste me deze maand omdat ZIGGO geen telefoon aan me kan leveren door een technishe foud van hun die ze vertikken te vergoeden. lekker hoor

Gesloten