LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Fijne_vakantie

Ziggo

Ongelezen bericht door Fijne_vakantie »

Afgelopen februari heb ik mijn Ziggo abonnement opgezegd.
Nu ben ik verhuist, maar het bedrag wordt nog maandelijk afgeschreven van mijn rekening.

Wat kan ik hier tegen doen om het geld weer terug te krijgen en eindelijk helemaal van Ziggo af te komen?

Ziggo Webteam Renée

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Renée »

@Fijne_vakantie,

Ik wil u graag helpen met uw klacht omtrent in rekening gebracht abonnementskosten. Hiervoor heb ik wel uw adresgegevens nodig. Daarom wil ik u vragen via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klacht en gegevens kenbaar te maken. In uw geval is het ook belangrijk om in het tekstveld de 'oude' adresgegevens te vermelden, immers betreffen het de kosten in rekening gebracht voor dit adres.
Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Renée

Fijne_vakantie

Ongelezen bericht door Fijne_vakantie »

Het zou wel handig zijn als bovenstaande pagina ook werkt .......

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ziggo plaatste vanaf 14 juli dit soort berichten dat U via hun site door op de knop klantenservice te klikken een formulier kreeg.

De meeste hadden dit al gedaan of gebeld.
Ze proberen de problemen zo op te lossen maar ik heb mijn twijfels...
Beter via E mail, je hebt bewijs dan dure 0900 zonder maar verder doen ze nauwelijks iets.

Niet betalen als ze niets leveren en rechtsbijstand verzekeraar of vakbond vragen.

Ook gelijkwaardige berichten eerder geplaatst lezen is goed.
Daar staat al veel info.
Via Zoeken hier boven kun je Ziggo invoeren en je leest meer tips voor de oplossing.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U had na opzeggen direct dit moeten terug halen via Uw bank, Storneren...
en niets meer betalen en eventueel blokkeren.

Terug storten door Ziggo kan erg lang duren, het stoppen ook.

Ziggo Webteam Renée

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Renée »

@ Fijne_vakantie,

De link werkt wel indien u de punt achter het adres niet mee neemt in de adresbalk. https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Gesloten