LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO wanprestatie
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 25 sep 2012 11:27
ZIGGO wanprestatie
Mijn opzegbrief aan ZIGGO:
''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!
''
''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!
''
Re: ZIGGO wanprestatie
Pfffff.... 3 dagen zonder Internet... stichting correlatie al gebeld ?
Cappuccinootje Croissantje... relax.
Cappuccinootje Croissantje... relax.
Re: ZIGGO wanprestatie
En het pilletje niet vergeten.bprosman schreef:Pfffff.... 3 dagen zonder Internet... stichting correlatie al gebeld ?
Cappuccinootje Croissantje... relax.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 18 okt 2012 22:45
Re: ZIGGO wanprestatie
- wat is er aan de hand
- wat heb je er aan gedaan
- wat heeft ziggo fout gedaan
- wat wil je nu bereiken?
- wat heb je er aan gedaan
- wat heeft ziggo fout gedaan
- wat wil je nu bereiken?
Re: ZIGGO wanprestatie
Welke materiele schade heb je opgelopen ?Bloempjemarja schreef:Mijn opzegbrief aan ZIGGO:
''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!
''
Welke gezondheidschade heb je opgelopen ?
Welke inmateriele schade heb je opgelopen ?
3 dagen zonder internet gezeten, ik gebruik alleen mijn internet voor prive doeleinden en als ik
3 dagen zonder internet zou zitten dan vergaat voor mij niet de wereld hoor.
Maar ben benieuwd op het antwoord op de 3 vragen.
Re: ZIGGO wanprestatie
Ts is knettergek. Probeert een mooi topic te openen maar valt door amateuristisch en geforceerd intelligent woordgebruik behoorlijk door de mand....
Als ik Ziggo was zou ze inderdaad per direct afgesloten worden, en nog ff een bloemetje erbij.
Strik erom, doei.
Als ik Ziggo was zou ze inderdaad per direct afgesloten worden, en nog ff een bloemetje erbij.
Strik erom, doei.
Re: ZIGGO wanprestatie
Lees ook de overige bijdragen van TS even, slapstick en pure humor...
Mijn moeder zei het vroeger al, er lopen meer gekken buiten dan binnen....
Mijn moeder zei het vroeger al, er lopen meer gekken buiten dan binnen....
Re: ZIGGO wanprestatie
Een tr.llentopic is nog niet verwijderd, en het volgende is er al weer.
here we go again.
here we go again.
Re: ZIGGO wanprestatie
Geen trol maar gewoon gestoord....
Re: ZIGGO wanprestatie
Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.Bloempjemarja schreef:Mijn opzegbrief aan ZIGGO:
''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!
''
Re: ZIGGO wanprestatie
Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ikIk geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Re: ZIGGO wanprestatie
Dat de 3e en 4e napoleon van huize vrederust niet teruggekeerd zijn van weekendverlof?bprosman schreef:Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ikIk geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Re: ZIGGO wanprestatie
Hoop dat je nu weer in de inrichting zit. Uit betrouwbare bron weet ik dat er een samenwerking komt tussen KPN en Ziggo. Men wil een nieuwe firma oprichten om gebruik te gaan maken van elkaars netwerk.sjohie schreef:Dat de 3e en 4e napoleon van huize vrederust niet teruggekeerd zijn van weekendverlof?bprosman schreef:Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ikIk geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Alleen moet dat geheim blijven op dit moment.
Re: ZIGGO wanprestatie
Riigght, jij weet dat natuurlijk, én zet deze beursgevoelige informatie zo op een openbaar forum? En de aandelen van Cinven en Warburg Pincus in Ziggo die recent op de markt zijn gekomen, zijn bij lange na geen controlerend aandeel, dus hoe zou KPN dit precies gaan doen dan? Nog afgezien van het feit dat de OPTA zo'n overname vermoedelijk zal torpederen..jean ducrot schreef:Hoop dat je nu weer in de inrichting zit. Uit betrouwbare bron weet ik dat er een samenwerking komt tussen KPN en Ziggo. Men wil een nieuwe firma oprichten om gebruik te gaan maken van elkaars netwerk.sjohie schreef:Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ik :Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Dat de 3e en 4e napoleon van huize vrederust niet teruggekeerd zijn van weekendverlof?
Alleen moet dat geheim blijven op dit moment.
Re: ZIGGO wanprestatie
Met de huidige financiele positie van KPN lijkt het me sterk dat ze de middelen hebben deze vrijkomende aandelen te kopen.
Re: ZIGGO wanprestatie
Daarnaast hebben ze een landsdekkend kopernetwerk voor adsl en vdsl, en zijn ze als grootaandeelhouder van reggefiber ook al bezig met een landelijk glasvezelnetwerk, waardoor ze Ziggo helemaal niet nodig hebben volgens mij?bprosman schreef:Met de huidige financiele positie van KPN lijkt het me sterk dat ze de middelen hebben deze vrijkomende aandelen te kopen.
Maar het zou ook kunnen dat dit gaat om draadloos, en in dat kader zou Ziggo voor een hybride 4G netwerk, dus met WiFi hotspots bij klanten op het Ziggo netwerk, en de rest via LTE masten van KPN kunnen kiezen.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 25 sep 2012 11:27
Re: ZIGGO wanprestatie
Voor de reacties, die menen te mogen verkondigen dat ik mijn 'medicatie vergeten zou zijn' (dat dat soort lasterlijke insinuaties hier getolereerd worden vind ik een falen van Tros Radar) en alle normale mensen:
Inmiddels zijn Ziggo en ik als klant het eens geworden over een (financiele) compensatie. Afgelopen zaterdag heb ik een mooie bos bloemen ontvangen met een kaartje en excuses, omdat ik naar eigen zeggen niet de service heb gekregen die ik had mogen verwachten.
Ik hoop dat deze taferelen niet meer voorkomen, dat medewerker Erik H een leerpunt heeft meegekregen en dat ik nog jaren een tevreden Ziggo-klant zal blijven.
Inmiddels zijn Ziggo en ik als klant het eens geworden over een (financiele) compensatie. Afgelopen zaterdag heb ik een mooie bos bloemen ontvangen met een kaartje en excuses, omdat ik naar eigen zeggen niet de service heb gekregen die ik had mogen verwachten.
Ik hoop dat deze taferelen niet meer voorkomen, dat medewerker Erik H een leerpunt heeft meegekregen en dat ik nog jaren een tevreden Ziggo-klant zal blijven.
Re: ZIGGO wanprestatie
Heeft u uw eigen openingspost teruggelezen, dat was ver beneden alle redelijkheid en billijkheid.Voor de reacties, die menen te mogen verkondigen dat ik mijn 'medicatie vergeten zou zijn' (dat dat soort lasterlijke insinuaties hier getolereerd worden vind ik een falen van Tros Radar) en alle normale mensen:
Het was een tirade richting ziggo waar de honden geen brood van lusten, en dat omdat u 3, drie dagen geen internet had. Ga in een hoekje zitten en u schamen i.p.v mensen afkatten die redelijke vragen aan u stelde.
Re: ZIGGO wanprestatie
Enne...hoe zat het met de rest van je dreigementen:Bloempjemarja schreef:Voor de reacties, die menen te mogen verkondigen dat ik mijn 'medicatie vergeten zou zijn' (dat dat soort lasterlijke insinuaties hier getolereerd worden vind ik een falen van Tros Radar) en alle normale mensen:
Inmiddels zijn Ziggo en ik als klant het eens geworden over een (financiele) compensatie. Afgelopen zaterdag heb ik een mooie bos bloemen ontvangen met een kaartje en excuses, omdat ik naar eigen zeggen niet de service heb gekregen die ik had mogen verwachten.
Ik hoop dat deze taferelen niet meer voorkomen, dat medewerker Erik H een leerpunt heeft meegekregen en dat ik nog jaren een tevreden Ziggo-klant zal blijven.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade.
Heb ik het mis of doet Ziggo daar niets mee?
Vooral op die geclaimde gezondheidsschade lopen ze leeg....