| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggooooooo
-
keesie1962
Ziggooooooo
18 november 2008 een gedenkwaardige dag.
Ik ben van mijn Ziggo tv en internet af.
Het heeft me een paar euro bellen gekost en ook de nodige frustratie,maar heb zwart op wit op papier dat ik er vanaf ben.
Ik heb het gesprek met de medewerkster opgenomen toen ik belde om alles af te zeggen,en als ik dat op een verjaardag laat horen aan de gasten,is de avond verzekert van veel lol en plezier,want zo'n dom ,wereldvreemd mens heb ik nog niet meegemaakt in mijn leven.
Beste Ziggo,ik hoop dat jullie snel failliet gaan en zal er alles aan doen in mijn omgeving om zoveel mogenlijk klanten bij jullie weg te halen

Ik ben van mijn Ziggo tv en internet af.
Het heeft me een paar euro bellen gekost en ook de nodige frustratie,maar heb zwart op wit op papier dat ik er vanaf ben.
Ik heb het gesprek met de medewerkster opgenomen toen ik belde om alles af te zeggen,en als ik dat op een verjaardag laat horen aan de gasten,is de avond verzekert van veel lol en plezier,want zo'n dom ,wereldvreemd mens heb ik nog niet meegemaakt in mijn leven.
Beste Ziggo,ik hoop dat jullie snel failliet gaan en zal er alles aan doen in mijn omgeving om zoveel mogenlijk klanten bij jullie weg te halen
Re: Ziggooooooo
Je mag een bijdrage maar 1 maal plaatsen
.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65669
Mvg Jor.
Ga hier dus verder.Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65669
Mvg Jor.
-
gravedigger
En dat heb je vooraf gemeld aan die medewerkser?Ik heb het gesprek met de medewerkster opgenomen
Als ik u goed begrijp heeft u een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst ontvangen van Ziggo.en als ik dat op een verjaardag laat horen aan de gasten,is de avond verzekert van veel lol en plezier,want zo'n dom ,wereldvreemd mens heb ik nog niet meegemaakt in mijn leven.
De help desk medewerkster heeft haar werk dus prima gedaan.
Het getuigt niet van respect dat u denkt ondanks de keurige afhandeling van uw opzegging deze dame voor gek te mogen zetten op uw feestje. Een slimme gast heeft door wie dan uiteindelijk voor gek staat op zijn verjaardag.