LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zonder toestemming

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
z.assistente

zonder toestemming

Ongelezen bericht door z.assistente »

KPN activeert na blokkade ongevraagd pen zonder dat ik op de hoogte was dat ik weer aangesloten was[ maar brengt wel heractivatiekosten in rekening van €25, ik wil geen activering maar wil van KPN af,
Laatst gewijzigd door z.assistente op 16 dec 2013 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Prolix

Re: zonder toestemming

Ongelezen bericht door Prolix »

z.assistente schreef:KPN activeert na blokkade ongevraagd maar brengt wel herinactivatiekosten in rekening van €25,
HERINACTIVATIEKOSTEN...dus een afsluiting toen je was afgesloten , of hoe moet ik dit zien?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Prolix: Het is geen vraag maar een losse opmerking....:)

Prolix

Jaja, maar ik wil herinactivatiekosten kunnen voorkomen, dus wil graag weten wat het is. Verder is €25,- wel schappelijk toch?

z.assistente

nadat ik per abuis de maand juli had vergeten[overgeslagen] kreeg ik zonder eerst een herinnering te ontvangen,een aanmaning,deze heb ik voldaan,maar helaas werd ik afgesloten van internet, 1 week later ontving ik een acceptgiro met een bedrag van €1,44 die ik ook meteen heb voldaan,3 dagen daarna kreeg ik een acceptgiro van maar liefs 52 euro te moeten betalen, ik nam telefonisch contact met hun op met de vraag om mij een overzicht te sturen met de betaalde bedragen,maar deze ontving ik niet ,ik werd weer afgesloten van internet, dit deed voor mij beslissen dat ik per direct mijn abbonnee wilde opzeggen,maar dit moest per mail werd me gezegd, ik heb ze tigkeren gemaild maar kreeg geen antwoordt, weer gebeld en toen zei men dat de opzegging per telefoon moest, maar dat dat niet mogelijk was omdat ik volgens hun nog een bedrag verschuldigd was, op 13 -12,kreeg ik acceptmail van hun met daarop activeringskosten plus incasso kosten, deze activering heeft zonder mijn weten, en zelfs zonder mijn toestemming plaatsgevonden, Heden 16 december krijg ik weer accepmail met daarop een bedreiging tot betaling binnen 3 dagen anders wordt ik nogmaals, afgesloten,tuig is het!

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

maar dit moest per mail werd me gezegd
Dat is een gemene instinker, moet ook per brief kunnen.
Want als je verbinding afgesloten is heb je mogelijk ook geen mailbox meer.

:? :? :?

Prolix

z.assistente schreef:nadat ik per abuis de maand juli had vergeten[overgeslagen] kreeg ik zonder eerst een herinnering te ontvangen,een aanmaning,deze heb ik voldaan,maar helaas werd ik afgesloten van internet,...,tuig is het!
Maar echt werkelijk niemand wordt afgesloten van internet ( met herinactivatiekosten ) als er 1 maand niet is betaald. En ga niet zeggen dat het wel zo is, die verhalen kennen we uit ten treure....
En natuurlijk kun je niet opzeggen als je nog in je contractstermijn zit, of dacht je dat dat dan ineens niet meer geldig was?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

En natuurlijk kun je niet opzeggen als je nog in je contractstermijn zit,
Jawel hoor, alleen moet je dan het hele contract termijn ophoesten.

Prolix

ciske schreef:
En natuurlijk kun je niet opzeggen als je nog in je contractstermijn zit,
Jawel hoor, alleen moet je dan het hele contract termijn ophoesten.
als er geen sprake is van een betalingsachterstand, inderdaad. Maar In je contract èn een betalingsachterstand..dan kun je gewoon NIET opzeggen. En begrijpelijk, want anders ziet de provider helemaal niets meer van het geld..

z.assistente

daarna kreeg ik een acceptgiro van maar liefs 52 euro ,waarvan ik geen uitleg over deze factuur kreeg had namelijk alles betaald , ook de aanmaningkosten, dus het lijkt me redelijk om uitleg te krijgen over deze grote bedrag,waarom kreeg ik deze niet eerder,,ipv een accept van €1,44
Op mijn KPN ingelogd, daar stond bij ,,GEEN BEDRAG VERSCHULDIGD

Prolix

Als je het HELE verhaal kwijt wil: graag. Maar op deze manier een verhaal in 10.000 stukken vertellen en ook niet chronologisch..gaat em niet worden.

z.assistente

denk dat je het verhaal niet begrijpt ,prolix,,,begrijp het zelf amper na deze ongein,,
en voor de duidelijkheid,was/ben al 4 jaren abbonnee bij KPN

ciske

Nog eens bellen metKPN? Er is een 0800 nummer.

Prolix

z.assistente schreef:denk dat je het verhaal niet begrijpt ,prolix,,,begrijp het zelf amper na deze ongein,,
Ik denk dat ik er veel meer dan begrijp dan je denkt...

z.assistente

Zou je dat dan uit willen leggen?

ciske

Dat kan hij niet. Waarom niet nog eens proberen in gesprek te gaan? Niet geschoten, altijd mis.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

z.assistente schreef:denk dat je het verhaal niet begrijpt ,prolix,,,begrijp het zelf amper na deze ongein,,
Misschien alles in 1 topic plaatsen?

z.assistente

ciske schreef:Dat kan hij niet. Waarom niet nog eens proberen in gesprek te gaan? Niet geschoten, altijd mis.
Tsja Ciske,sommigen geven alleen maar commentaar, denkt het beter te weten ,helaas geen advies .

ciske

z.assistente schreef:
ciske schreef:Dat kan hij niet. Waarom niet nog eens proberen in gesprek te gaan? Niet geschoten, altijd mis.
Tsja Ciske,sommigen geven alleen maar commentaar, denkt het beter te weten ,helaas geen advies .
Er staat toch een advies:-) probeer het eens.

Prolix

Hoe kan ik nou advies geven als je alleen het einde van het verhaaltje vertelt? Maar goed, als je mijn advies niet nodig hebt laat ik je lekker in je sop gaarkoken en zal ik je nog wat kosten in rekening brengen. Staan op je nieuwe factuur. Hilarisch genoeg alleen online te bekijken.

Nou blij?

Gesloten