LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!
15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!
Ik word zo ziek van upc !! dat ik hem er snel uitgooi. Naar me beklagt te hebben bij upc kreeg ik een onbegrijpt mailtje hierover terug en zij vonden dat het terecht was,....ik ben het nu echt zat en adviseer iedereen deze aanbieder van tv/telefoon/internet niet in huis te nemen!!
-
Re: 15.50 € herinderingskosten over 0.04 € cent !!
jeetje... das wel heel erg jah!....maar ze durven ook best 150 euro aan incassokosten te rekenen over bv maar 50 euro...
Gewoon klantenservice even bellen en als je dat al gedaan hebt nogmaals bellen ipv hier je beklag te doen, krijg je vast wel iemand aan de telefoon die dat net zo belachelijk vind als jij en je er bij helpt.
UPC is niet te vertrouwen!!!! Mensen luister toch eens!!!
maar heeft upc recht op die 4 cent??? zo ja dan moet je toch betalen
ja ja ik heb die 0.04 cent gewoon bij me andere rekening geplakt en overgemaakt,....maar mooi dat ik die incasso kosten niet betalen ga.
Ik geloof niet dat upc moeilijk doet over 4 cent. Dat is toch oninbaar Edoch als u zich vijandig opstelt (ik weet niet of dat het geval is geweest) Dan doen zij dat ook.
Ronald.
Ronald.
Het gaat écht over 0.04 !! en ik doe echt niet moeilijk naar upc toe want ik heb me p.c hard nodig en wil niet hebben dat ze de stekker eruit trekken
Nogmaals gebeld?
Kijk, klagen hier werkt misschien opluchtend maar ze zullen hier je probleem nooit direct oplossen. Ik zou ze eerst maar eens rustig om opheldering vragen, wellicht krijg je een medewerker aan de lijn die zegt 'meneer / mevrouw, u heeft helemaal gelijk..' en wordt het direct opgelost.
Het is misschien vervelend, maar bij ieder bedrijf wordt weleens wat over het hoofd gezien.
Kijk, klagen hier werkt misschien opluchtend maar ze zullen hier je probleem nooit direct oplossen. Ik zou ze eerst maar eens rustig om opheldering vragen, wellicht krijg je een medewerker aan de lijn die zegt 'meneer / mevrouw, u heeft helemaal gelijk..' en wordt het direct opgelost.
Het is misschien vervelend, maar bij ieder bedrijf wordt weleens wat over het hoofd gezien.
Naar veel telefoontjes en mail waren zowel Upc als ik het met elkaar eens dat er niks meer te vorderen was.Klaar zou je zeggen.Dit heeft een aardige meedewerkster van Upc mij verteld.
Niet dus,nu nog een nota van minder als 5 euro,
Hallo Upc,wakker worden,Lees even dit verhaal mee,dit was niet de afspraak.Sterker nog,Ik betaal niks.Gegroet,
Niet dus,nu nog een nota van minder als 5 euro,
Hallo Upc,wakker worden,Lees even dit verhaal mee,dit was niet de afspraak.Sterker nog,Ik betaal niks.Gegroet,
Die medewerker krijg je altijd, maar een paar weken later blijkt er ondanks het goed gesprek helemaal niets te zijn opgelost. Simpelweg omdat medewerkers notities maken en meestal de rest nalaten of doorspelen naar een andere afdeling waar het 'zoek raakt'.Ik zou ze eerst maar eens rustig om opheldering vragen, wellicht krijg je een medewerker aan de lijn die zegt 'meneer / mevrouw, u heeft helemaal gelijk..' en wordt het direct opgelost