LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 0900-nummers

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
keyboard hero

0900-nummers

Ongelezen bericht door keyboard hero »

Lekker makkelijk om allemaal te vloeken en te tieren over te hoge telefoonnota's door de 0900 nummers.
Alleen snappen jullie allemaal niet dat jullie akkoord gaan met de kosten zogauw je aan de lijn blijft nadat gemeld is wat de kosten voor die lijn zijn.

Dus als jullie eens ophouden dat als argument te gebruiken , dat scheelt een hoop.
En als je echt zo'n principiele *********** bent, dan moet je ieder bedrijf aanklagen dat 0900 nummer heeft, zelfs de erotische lijnen, maar daar klagen jullie ook niet over :!: :!: :!: :!: :!:

Gast

Re: 0900-nummers

Ongelezen bericht door Gast »

je begrijpt het volgens mij niet. Als je een e-mail of brief naar UPC stuurt krijg je vaak een standaard antwoord terug wat meestal niet jouw probleem oplost of antwoord geeft op jouw vraag. MAar in hetzelde bericht schrjiven ze dan wel dat voor een nadere uitleg contact kan worden opgenomen met dat 0900-nummer. Belachelijk dus!!!!

keyboard hero

Dat nog verandert niet dat je akkoord gaat met de kosten als je belt en je blijft aan de lijn nadat de kosten medegedeeld zijn.

Dat je belt ligt ook aan jezelf, correspondentie is ook een manier en als ze adviseren om te bellen, maar je blijft schrijven word het ook echt wel opgelost volgens mij!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wacht al 18 maanden op antwoord op een aangetekende brief. Daarna heb ik zelf nog brieven persoonlijk afgegeven bij de receptie. Ik heb helaas nooit antwoord ontvangen. Mijn ervaring is dat het niet wordt opgelost.

SOCKOLSKY

Ongelezen bericht door SOCKOLSKY »

IN IRAK ZITTEN NOG WEL WAT GEKKEN MISCHIEN EEN BOMMETJE OF HANDGRANAATJE IETS VOOR UPC ?

SOCKOLSKY

Ongelezen bericht door SOCKOLSKY »

IS SADDAM ER NOG GRAAG WAT BOMMETJES OP UPC

keyboard hero

zielig figuur , meer woorden heb ik niet voor je over

Syn

Ongelezen bericht door Syn »

Zeker wel stoer man, die sockolsky ;) age guess: <12 ?

tja, je zal je maar vervelen he...

w.heijmans2

Ongelezen bericht door w.heijmans2 »

Mensen hebben wel degelijk gelijk als ze over 0900 nrs klagen want de sekslijnen daar kies je voor of die andere 0900 nrs die je uit vrije wil kunt bellen. Maar er zijn gevallen van 0900 die je moet bellen omdat het niet anders kan en daar is de UPC klantenservice er een van en misschien wel de ergste. Ik heb afgelopen jaar vaker telefonisch contact op moeten nemen met upc omdat bv mijn internet verbinding onterecht was afgesloten of gestoord. En er is een duidelijk onderscheid tussen 2 soorten telefonisten daar het overgrote deel werkt puur en alleen om hun eigen zakken te vullen want die helpen (KUNNEN NIET HELPEN) met je probleem maar proberen je op alle mogelijke manieren zolang mogelijk aan de praat te houden en het andere deel, jammer genoeg op een hand te tellen, die helpt je kort en bondig met je probleem wat daarna meestal ook is opgelost. Dat is de telefonisten niet kwalijk te nemen ( ik zou willen dat ik dat voor upc kon doen want dat is goed verdienen) maar upc die moet aan zijn klanten denken. UPC moet het woord service achter klanten en het woord care achter customer gewoon weghalen want ze weten niet wat het betekend

Gesloten