Inderdaad, weg bij UPC en ADSL nemen. Lijkt net of de mensen die hier als gast inloggen zelf bij UPC werken. Krijgen jullie korting of zo als jullie hierop reageren en het voor UPC opnemen?
Kan me verder ook niet schelen wat andere maatschappijen berekenen en wat UPC aan kosten moet betalen. Klantgericht zijn ze in ieder geval niet.
Als ik een klachtenbrief schrijf, verwacht ik een schriftelijk antwoord binnen redelijke tijd (uiterlijk 2 weken). Niet gekregen. Als men het assortiment wijzigd, is het niet correct om dan je klanten niet te informeren en de mogelijkheid te geven om ZELF te bepalen welk abonnement voor hen het beste zou aansluiten. Nee, ik ben klaar met deze discussie en ook met UPC! De groeten!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 30 euro administratiekosten
Re: 30 euro administratiekosten
Vanavond allemaal weer ff kijken naar Ook Dat Nog. Komt weer wat over UPC. Negatief? Dat moet haast wel!
Re: 30 euro administratiekosten
Ach, bij ADSL zal je ook downgradekosten betalen, maarja, dat willen jullie natuurlijk niet weten zeker?
Stelletje zeiknichten.
Stelletje zeiknichten.
Re: 30 euro administratiekosten
Dan moet je wel adsl kunnen nemen.
Men vergeet nogwel eens dat er nog steeds regios's zijn die helemaal geen ADSL kunnen nemen.
Men vergeet nogwel eens dat er nog steeds regios's zijn die helemaal geen ADSL kunnen nemen.
Re: 30 euro administratiekosten
Dit slaat helemaal nergens op.Ook in de andere gevallen vind ik het belachelijk. Als ik de fouten van UPC oplos breng ik toch ook geen geld in rekening!!!!!!
welke fouten zoal dan gast??
Re: 30 euro administratiekosten
Niet reageren op opzeggingsbrieven die per mail, fax en aangetekend schrijven zijn verzonden. Maanden na opzegging doorgaan met factureren. Verkeerde telefoonnummers toewijzen. Niet aan afspraken houden. 50 minuten in de wacht staan en dan plotseling de verbinding verbreken. Ontkennen dat ze een aangetekende brief hebben ontvangen. Ontkennen dat ik persoonlijk een brief heb langs gebracht. Dat soort fouten of moet ik nog effe doorgaan!!!!!!!
Re: 30 euro administratiekosten
euro30 om te downgraden,dat is toch geen geld?!en ik heb met upc nooit problemen gehad altijd keurige service.prima hoor voor downgraden betalen en voor upgraden niet,ben ik helemaal mee eens en ik werk nietvoor upc.
Danny
Danny