LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 30 euro administratiekosten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
patjeo

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door patjeo »

Inderdaad, weg bij UPC en ADSL nemen. Lijkt net of de mensen die hier als gast inloggen zelf bij UPC werken. Krijgen jullie korting of zo als jullie hierop reageren en het voor UPC opnemen?
Kan me verder ook niet schelen wat andere maatschappijen berekenen en wat UPC aan kosten moet betalen. Klantgericht zijn ze in ieder geval niet.
Als ik een klachtenbrief schrijf, verwacht ik een schriftelijk antwoord binnen redelijke tijd (uiterlijk 2 weken). Niet gekregen. Als men het assortiment wijzigd, is het niet correct om dan je klanten niet te informeren en de mogelijkheid te geven om ZELF te bepalen welk abonnement voor hen het beste zou aansluiten. Nee, ik ben klaar met deze discussie en ook met UPC! De groeten!

Mina

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door Mina »

Vanavond allemaal weer ff kijken naar Ook Dat Nog. Komt weer wat over UPC. Negatief? Dat moet haast wel! :idea: :arrow:

Gast

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door Gast »

Ach, bij ADSL zal je ook downgradekosten betalen, maarja, dat willen jullie natuurlijk niet weten zeker?

Stelletje zeiknichten.

Gast

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door Gast »

Dan moet je wel adsl kunnen nemen.

Men vergeet nogwel eens dat er nog steeds regios's zijn die helemaal geen ADSL kunnen nemen.

wanadude

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door wanadude »

Ook in de andere gevallen vind ik het belachelijk. Als ik de fouten van UPC oplos breng ik toch ook geen geld in rekening!!!!!!
Dit slaat helemaal nergens op.
welke fouten zoal dan gast??

Gast

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door Gast »

Niet reageren op opzeggingsbrieven die per mail, fax en aangetekend schrijven zijn verzonden. Maanden na opzegging doorgaan met factureren. Verkeerde telefoonnummers toewijzen. Niet aan afspraken houden. 50 minuten in de wacht staan en dan plotseling de verbinding verbreken. Ontkennen dat ze een aangetekende brief hebben ontvangen. Ontkennen dat ik persoonlijk een brief heb langs gebracht. Dat soort fouten of moet ik nog effe doorgaan!!!!!!!

Gast

Re: 30 euro administratiekosten

Ongelezen bericht door Gast »

euro30 om te downgraden,dat is toch geen geld?!en ik heb met upc nooit problemen gehad altijd keurige service.prima hoor voor downgraden betalen en voor upgraden niet,ben ik helemaal mee eens en ik werk nietvoor upc.

Danny

Gesloten