LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4g internet kpn = wanprodukt

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Db178

Re: 4g internet kpn = wanprodukt

Ongelezen bericht door Db178 »

In dat geval is het ook nog steeds amateuristisch geimplementeerd waardoor alle voordelen ervan teniet worden gedaan. Waarmee we weer bij de kern van de zaak zijn : bij kpn kun je niet ongestoord internetten want je moet telkens bizar lang wachten tot je bestelling actief wordt. Voor elke giga byte.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Db178 schreef:In dat geval is het ook nog steeds amateuristisch geimplementeerd waardoor alle voordelen ervan teniet worden gedaan. Waarmee we weer bij de kern van de zaak zijn : bij kpn kun je niet ongestoord internetten want je moet telkens bizar lang wachten tot je bestelling actief wordt. Voor elke giga byte.
Je kan prima ongestoord genieten van je (contractueel overeengekomen) product, maar jij knalt er met je excessieve gebruik zo snel doorheen dat je bovengemiddeld vaak gebruik moet maken van die opwaardeer-service, waar die duidelijk bedoelt is voor incidenteel gebruik.

Ik kan ongestoord internetten met mijn mobiele KPN (Hi) databundel, dat werkt hier gewoon zoals ik met Hi ben overeen gekomen.

Db178

16again schreef:
Db178 schreef:
16again schreef: Bestaan er geen unlimited of fair use 4G abonnementen?
Er bestaan geen 4g abonnementen.
In mijn beleving is een 4G abonnement gewoon een mobiel internet abonnement , maar dan wel bij een provider die (liefst in jouw regio) al 4G ondersteunt.
Ja precies wat ik zeg er bestaan geen specifieke 4g contracten.

Db178

sjohie schreef:
Db178 schreef:In dat geval is het ook nog steeds amateuristisch geimplementeerd waardoor alle voordelen ervan teniet worden gedaan. Waarmee we weer bij de kern van de zaak zijn : bij kpn kun je niet ongestoord internetten want je moet telkens bizar lang wachten tot je bestelling actief wordt. Voor elke giga byte.
Je kan prima ongestoord genieten van je (contractueel overeengekomen) product, maar jij knalt er met je excessieve gebruik zo snel doorheen dat je bovengemiddeld vaak gebruik moet maken van die opwaardeer-service, waar die duidelijk bedoelt is voor incidenteel gebruik.
Nu heb je weer ongelijk, je bent voor de kpn maar je beweert het tegenovergestelde als de kpn zelf in hun reclames. Maar het is me nu wel duidelijk waar het jou om gaat. Je veroordeelt me net als de kpn als exsessief gebruiker en ook dat het volgens jou prima werkt zonder op de kern in te gaan. Bij jou kan ik het me wel voorstellen als een soort jaloezie dat ik dat gewoon wil en kan betalen. Ik vind dat ook verder geen probleem want ik heb daar helemaal geen last van. Ik kan zo in ieder geval zo lang als mogelijk mijn boodschap blijven herhalen voor zoveel mogelijk mensen. Die boodschap is dus kies niet voor kpn mobiel internet als je wilt internetten als jou dat uitkomt, het effectief worden van het tegoed duurt extreem lang, tot wel een week. Het probleem bestaat al maanden en volgens hun bestaat het probleem niet. Het zal dus niet snel opgelost zijn. Blijf weg van kpn mobiel internet, het is een slecht product. Ze zijn alleen maar de eerste omdat ze ongetest begonnen zijn.

Gesloten