LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbiedingen van essent via internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
porh

aanbiedingen van essent via internet

Ongelezen bericht door porh »

Op 2 september heb ik eeen aanbieding bij gas licht .com aangemeld bij Essent ,en kreeg een bevestiging du s ik dacht dat het goed zou komen net als bij de vorige overstap Later bleek dat ze het nog niet overgenomen had en dat de oude leverancier gewoon door moet geven van gas,licht,Heb gebeld naar Essent bleek ik niet in het bestand staan en ze wouden mijn gevens hebben om te herstellen dat heb ik gedaan onder voorbehoud dat ik die aanbieding van het internet. ja zijden ze.Het stond niet meer op internet dus ben ik naar een ander gegaan Wat bleek later kreeg ik een brief dat ik aangemeld ben wat ik nooit heb toegegeven heb en het maand bedrag klopt niet ,dus heb ik een aangetekende brief geven met bewijsmateriaal en tot nu toe heb ik niks over gehoor.Dus heb ik bij de nieuwe leverancier gemeld en die zou het regelen om weer naar hun toe te gaan Heb een bevestigbrief gekregen.(Nuon) Mensen ga niet naar Essent zeer slechte servers.
Laatst gewijzigd door porh op 28 nov 2010 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo

Re: aanbiedingen van essent via internet

Ongelezen bericht door tiptoo »

overstappen via internet of telefonisch ken je ook beter niet doen bij dit soort aanbiedingen ik ben een keer overgestapt van gas leverancier nooit meer ben een maand later er weer weg gegaan, blijf gewoon waar je bent het scheelt echt niet veel.
ja een hoop gedonder wat je dan niet hebt :mrgreen:

forumessent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste porh,

In uw bericht van 28 november op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft met betrekking tot uw overstap naar Essent Retail B.V.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

porh

Ongelezen bericht door porh »

Beste Angelique
Dat heb ik al paar keer gedaan ,maar ik wordt van het kast naar de muur gesmeten en daarom wil ik ook niet meer verder .Ik zit nu goed bij de nieuwe leverancier .Ik ga ook niet meer weg.
Bedank ieder geval.

Vriendelijk groet
Porh

Gesloten