LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aansluitkosten UPC (tv)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
RS

Aansluitkosten UPC (tv)

Ongelezen bericht door RS »

Ik woon sinds kort in een nieuwbouw-wijk waar UPC de enige tv-aanbieder is. In elk nieuw gebouwd huis hebben ze al kabel binnen gebracht maar om op het netwerk aangesloten te worden vragen ze 315 euro! Omdat UPC de enige aanbieder is heb ik dus geen andere keuze. Mijn vraag is dus of het terecht is dat ze zo een hoog aansluitkosten-bedrag vragen? Ik kan hier namenlijk nergens iets over vinden, op de UPC site en op deze site ook niet.

Gast

Re: Aansluitkosten UPC (tv)

Ongelezen bericht door Gast »

Voor dat geld heb je ook en schotel, met tientalle zenders en ook nog een digitaal, met nagenoeg dvd kwaliteit.
Het is zeker het overwegen waard, wil je ongeveer hetzelfde hebben van upc maar dan met minder zenders betaal je ook nog eens ca € 30,00 per maand, alleen heb je probleempje als je meerdere tv's hebt, maar dan nog kan je kiezen voor een meerkanaals lnb.

RS

Nou als ik gewoon kabel tv pak is het 14,95 per maand, maar het gaat mij om die aansluitkosten. Een schotel-antenne zou een mooi alternatief zijn maar het probleem is dan inderdaad de meerdere tv's. Ik zou thuis het liefst 4 tv's aansluiten maar dat gaat dan dus ook heel duur worden. Een beetje receiver kost al snel 100 euro en een 4 kops schotel is ook erg duur.

sjarlie

Ongelezen bericht door sjarlie »

315 €?
Ik dacht dat klant koning was

Wederom vergis ik mij

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

bij UPC???????

bij UPC is de klant lastig, alleen zijn centjes niet

hoffie2

ach hebben we zielige na-aper weer

dacht dat de helpdesk van UPC al dicht was om deze tijd :?

hoffie2

Aly ik had nog niet gereageerd op je berichten maar SBS6 dan maar :lol:

ejwedje1

Ongelezen bericht door ejwedje1 »

Volgens mij kunt U volstaan met een kop op de schotel. In het huis kunt U dan een verdeler aanbrengen. Ik heb toevallig gisteren in de media markt in duitsland een zien liggen voor 149 euro. Wat wel blijft is vier ontvangst kastjes en vier abo's op CanalDigitaal. Dus een dure oplossing.
Over een paar jaar is ook dit opgelost als men eindelijk gaat beginnen met TV via het internet.
Succes

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bij upc betaal je analoge ontvangst ca € 15,00 per mannd.
Maar met schotel heb je digitaal, en als je bij upc ook digitaal wil betaal je nog eens ca € 15,00 per maand erbij, en ook digitaal van upc kan je maar op 1 tv aansluiten.
Een schotel met een 8 voudige LNB is niet veel duurder dan een 1 of 2 voudige, met een 8voudige LNB kan je 4 tv's aansluiten en ook 4 receivers met harddisk, dus bij elke tv 1 zender kijken en 1 zender opnemen dan.
Er zijn tegenwoordig ook receivers met een harddisk verkrijgbaar welke ook nog eens over een UTP aansluiting beschikken, dus mogelijkheden te over.

RS

Geachte heer ****,

Dit is het bedrag voor aanlegbijdrage of verlegkosten van cai kabelsHeeft u nog
vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of
opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van
UPC. U vindt het contactformulier op http://www.upc.nl

===========================================================

Waarom kan er niets worden teruggevonden over de aansluitkosten van kabel in een
huis waar deze wel al binnen ligt maar nog niet op het netwerk is aangelosten?
En waar slaat het belachelijk hoge bedrag van 315 euro op wat wordt gevraagd om
het UPC abonnement te activeren? Volgens mij is dit volkomen onterecht en wordt
er misbruik gemaakt van de situatie waarin UPC verkeerd, er is namenlijk geen
andere keuze voor de consument.

dit krijg ik als antwoord :? :? :?

Gesloten