Hoi MrT
Penninck&Landtheer is de interne incassobureau van UPC. Willen ze meteen nog wat extra van je vorderen. Heel fraai. Dan kan je hun nog wat extra geld geven want dan menen ze nog wat geld van je te kunnen aftroggelen. Ookal heb je betaalt.
Groet en succes en wens het mij ook maar toe, want ik kap opok met die lui. Ik ga naar Compuserve. De snelheid van de Chello Plus, maar de prijs van de Classic. Dus dat is lekker.
Ze hoeven niet meer op mijn geld te rekenen.
Groet,
Neptunus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnement opgezegd, toch een nota
Re: Abonnement opgezegd, toch een nota
Geachte heer Wassink,
Het is helemaal waar wat u zegt. Echt helemaal waar. Eindelijk iemand waar uik mee kan praten. Ik ga naar compuserve. dat zal in positieve zin een hele verandering geven. Kijk eens op: www.haalallesuitadsl.nl
groet,
Neptunus.
Het is helemaal waar wat u zegt. Echt helemaal waar. Eindelijk iemand waar uik mee kan praten. Ik ga naar compuserve. dat zal in positieve zin een hele verandering geven. Kijk eens op: www.haalallesuitadsl.nl
groet,
Neptunus.
ik heb DE manier gevonden om GEEN auto-INCASSO te krijgen....
het begon allemaal per ongeluk....
adsl, xs4all, automatisache afschrijving.... ik vul me bank nummer in, maar een verkeerde! ( per ongeluk )
wat blijkt bij aanraden internt bij andere kennissen,
MEN STUURT EEN ACCEPTGIRO!
fantaaaastisch zou ik zeggen...
alweer zon handige tip te gebruiken bij alle auto-afschrijving syndromen
doe er iets mee
neem het mee als bagage,
ik ga weer verder leechen via tweakdsl.nl *burps*
Ondanks E-mail van UPC met verontschuldigingen, toch nog weer een factuur, nu ineens met een bedrag van 62 euro. Waar ze dit vandaan halen is mij een raadsel. Wat moet je nou toch met zo'n firma? Het wordt tijd, dat ze failliet gaan, om er geen last meer van te hebben.
JW
(zie mijn vorige postings)
JW
(zie mijn vorige postings)