Ik heb al jaren een totaalpakket zoals nu wordt aangeboden voor
€ 45,--/maand. Ik betaal echter € 76,55 voor hetzelfde pakket.
Als je niets zegt verandert er niets. Laat je abonnement omzetten.
Zeg je er iets over, dan draaien ze er omheen. De klant is duidelijk geen koning, maar een melkkoe.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnementskosten UPC
Re: Abonnementskosten UPC
opzeggen en opnieuw aanvragen krijg je misschien ook die aanbieding.
vandenborn schreef:Ik heb al jaren een totaalpakket zoals nu wordt aangeboden voor
€ 45,--/maand. Ik betaal echter € 76,55 voor hetzelfde pakket.Als je niets zegt verandert er niets. Laat je abonnement omzetten.
Zeg je er iets over, dan draaien ze er omheen. De klant is duidelijk geen koning, maar een melkkoe.
E 45,- is interessant:), zelf zit ik op E 52,50 voor een totaal pakket excl HD tv, excl Sport1,excl TV royal, incl gratis bellen en 25 mb,ik ga mijn pakket in detail specificatie vergelijken met het aangeboden pakket van E 45,00 met zijn aangegeven uitzonderingen.
Opzeggen en opnieuw aanmelden is een aardig advies om een tijdje zonder diensten te zitten
Daar hoef je niet voor op te zeggen, gebeurt zo ook best wel.Opzeggen en opnieuw aanmelden is een aardig advies om een tijdje zonder diensten te zitten
In onderstaand topic:Henri42 schreef:vandenborn schreef:Ik heb al jaren een totaalpakket zoals nu wordt aangeboden voor
€ 45,--/maand. Ik betaal echter € 76,55 voor hetzelfde pakket.Als je niets zegt verandert er niets. Laat je abonnement omzetten.
E 45,- is interessant:), zelf zit ik op E 52,50 voor een totaal pakket excl HD tv, excl Sport1,excl TV royal, incl gratis bellen en 25 mb,ik ga mijn pakket in detail specificatie vergelijken met het aangeboden pakket van E 45,00 met zijn aangegeven uitzonderingen.
Opzeggen en opnieuw aanmelden is een aardig advies om een tijdje zonder diensten te zitten
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 3#p1100133
Prachtige HD beelden zonder abonnementHenri42 schreef:tennis schreef:Als je 17 jaar al een schotel hebt, dat spreekt voor zichzelf.
Want het zenderaanbod bepaal ik zelf!
Geen administratie rompslomp, maar gezellig naar de TV kijken.
Maar mensen welke jou favoriete kabelboer hebben, zitten ook als er geen sneeuw is, in de problemen.
Maar dat begrijp je toch niet.
Nee Tennes, dat is inderdaad niet te begrijpen, met de TV kabel van UPC heb ik al minimaal 30 jaar nooit never geen problemen, het probleem wat ik had was een interne(eigen kabel) van 17 m1 met te weinig signaal, na aanleg nieuwe kabel met een versterkertje hebben we prachtige HD beelden.
Een onestetisch schoteltje blijft maar behelpen, leuk voor de buren om naar zo,n gevaarte te moeten kijken
Dat krijg je als zwetsen je beroep is
Er zijn legio alternatieven, welke beduidend goedkoper zijn dan upc, met meer mogelijkheden, betere kwaliteit en service.vandenborn schreef:Ik heb al jaren een totaalpakket zoals nu wordt aangeboden voor
Nee Tennes, dat is inderdaad niet te begrijpen, met de TV kabel van UPC heb ik al minimaal 30 jaar nooit never geen problemen, het probleem wat ik had was een interne(eigen kabel) van 17 m1 met te weinig signaal, na aanleg nieuwe kabel met een versterkertje hebben we prachtige HD beelden.
Een onestetisch schoteltje blijft maar behelpen, leuk voor de buren om naar zo,n gevaarte te moeten kijken Quote vanAgro
Agro, je plak en knipwerk weer gedaan?, jammer van je uren investering in het bijhouden cq opzoeken van mijn berichten en het weglaten van data, jammer voor jou klopt er wederom geen hout van.
Bij het plaatsen van bovenstaand lijntje had ik een proefabbo bij UPC lopen, nun niet meer dus
Er zijn legio alternatieven, welke beduidend goedkoper zijn dan upc, met meer mogelijkheden, betere kwaliteit en service. Qoute van Agro
Oke Agro laat je licht dan schijnen en help ons allemaal met voorstellen en een idee, niet over OBN beginnen svp
Een onestetisch schoteltje blijft maar behelpen, leuk voor de buren om naar zo,n gevaarte te moeten kijken Quote vanAgro
Agro, je plak en knipwerk weer gedaan?, jammer van je uren investering in het bijhouden cq opzoeken van mijn berichten en het weglaten van data, jammer voor jou klopt er wederom geen hout van.
Bij het plaatsen van bovenstaand lijntje had ik een proefabbo bij UPC lopen, nun niet meer dus
Er zijn legio alternatieven, welke beduidend goedkoper zijn dan upc, met meer mogelijkheden, betere kwaliteit en service. Qoute van Agro
Oke Agro laat je licht dan schijnen en help ons allemaal met voorstellen en een idee, niet over OBN beginnen svp
Als je alle losse onderdelen optelt die in het pakket van 45/maand zitten dan kom je op 57,55 (analoge TV 17,05, digitale TV 5,00, telefonie 10,50, 25Mb internet 25,00).vandenborn schreef:Ik heb al jaren een totaalpakket zoals nu wordt aangeboden voor
Wellicht is jouw pakket toch niet helemaal vergelijkbaar met de aanbieding.
Ik neem aan dat je buiten die kabel ook een HD ontvanger hebt. Dat je dan HD krijgt zonder abonnement zou nog een administratief probleem bij UPC kunnen zijn (in dit geval dan in jou voordeel).Henri42 schreef:Nee Tennes, dat is inderdaad niet te begrijpen, met de TV kabel van UPC heb ik al minimaal 30 jaar nooit never geen problemen, het probleem wat ik had was een interne(eigen kabel) van 17 m1 met te weinig signaal, na aanleg nieuwe kabel met een versterkertje hebben we prachtige HD beelden.
GJvdZ:
Ik had - en heb nu een nieuwe UPC mediabox a Euro 1 p/mnd voor digitale tv, als lokker kreeg ik 2 mnd HD tv doorgezonden en 6 mnd sport1 , van beide opties heb ik geen gebruik gemaakt.
Ik zie het verschil in kwaliteit HD tv - en digitale TV niet
Ik had - en heb nu een nieuwe UPC mediabox a Euro 1 p/mnd voor digitale tv, als lokker kreeg ik 2 mnd HD tv doorgezonden en 6 mnd sport1 , van beide opties heb ik geen gebruik gemaakt.
Ik zie het verschil in kwaliteit HD tv - en digitale TV niet