LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adres UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
GrandTour

adres UPC

Ongelezen bericht door GrandTour »

:evil: heb zovaak al verzoek voor automatische incasso en god weet niet wat voor post naar zowat alle postbusadressen van UPC gezonden. Reageren? Nooit van gehoord bij dat k-bedrijf. Wie heeft voor mij een gewoon adres (dus geen postbus) waar ik eens een aangetekende brief kan laten bezorgen of desnoods een faxnummer. Dan moeten ze wel reageren......op mijn opzegging van het chello-abonnement.

Gast

Re: adres UPC

Ongelezen bericht door Gast »

UPC, De la Ressestraat, 1065 EA, Amsterdam.

Graag gedaan.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Het faxnummer van upc is:

010 - 4576613

Voor gratis UPC adressen zie
www.antwoordnummer.nl

Je kan daar brieven gratis zonder postzegel naar toesturen, UPC betaald de portokosten ca € 0,50 per stuk.
Wil je het echt voordelig doen typ je brief vouw hem dubbel paar nietjes er in en aan buiten kant adres schrijven of typen, bespaart je ook nog de kosten van een enveloppe, misschien vind he niet heel netjes, maar wat wil je ook UPC is ook niet zo netjes, ze verdienen niet beter.
Of maak van een A4tje 4 briefkaartjes verdeel een A4 in vieren typ aan 1 zijde 4 x wat je kwijt wil aan UPC aan de andere kant 4 x het adres van UPC (antwoordnummer) en knip of snij in vieren, kosten voor jou ca 1 a 2 eurocent per A4 voor UPC ca 2 Euro.
Je kan ook andere dingen naar UPC sturen batuurlijk allemaal gratis UPC betaald wat wil je nog meer.

Succes.

Gast

Dat adres in Amsterdam ken ik niet, maar wel deze:

Kabelweg 51
1014 BA AMSTERDAM

Takenhofplein 1
6538 SZ NIJMEGEN

Overigens kun je ook naar een postbusnummer een aangetekende brief sturen; TPG biedt hem dan gewoon aan op het daadwerkelijk adres van de postbushouder.

Gast

Dan hoef je alleen maar de postbode te volgen en dan weet je waar ze zitten.

Gesloten