LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgesloten door Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ilonka68

Afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door Ilonka68 »

De rekening van mei kon niet geincasseerd worden en na een herinnering + dreigement dat ik zou worden afgesloten als ik niet direct het bedrag betaalde, heb ik gebeld met de klantenservice. Het bedrag van juni was wel al gewoon afgeschreven. Ik heb gevraagd of ze het geld niet tegelijkertijd met de factuur van juli konden afschrijven. Kon allemaal niet. Dit vind ik al waardeloos, dat er niets af te spreken is. Zelf werk ik ook bij een klantenservice en daar doet men aan klantbehoud. Daar worden afspraken gemaakt met mensen die betalingsachterstand hebben.
Op 13 juli heb ik een spoedbetaling gedaan bij GWK, en voor die spoedbetaling iets van 12 euro betaald. Op 14 juli werd ik afgesloten. Ik heb gebeld met de klantenservice die beweerde geen bericht te hebben ontvangen van het GWK. Vervolgens wist een medewerker mij te vertellen dat mijn dossier al naar GGN was gestuurd. Op 17 juli ontving ik een brief van GGN. Incassokosten meer dan 60 euro.
Tele2 wil mij niet aansluiten. Ik moet eerst het incassobureau betalen.
Natuurlijk was ik te laat met betalen, maar ik heb ongelooflijk de pest in pc7dat er niets te regelen was met Tele2, ik vind het een klantenservice van niks. En eigenlijk wil ik van ze af. Maar ik zit geloof ik nog zo'n anderhalf jaar aan ze vast. Heeft iemand een idee hoe ik toch eerder kan opzeggen? Er schijnt een nieuwe wet aan te komen die het mensen mogelijk maakt om tussentijds op te zeggen: Weet iemand hier iets van?

TdeHond

Re: Afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door TdeHond »

geloof ik nog zo'n anderhalf jaar aan ze vast. Heeft iemand een idee hoe ik toch eerder kan opzeggen?
Lees hun A.V. erop na wat ze hierover schrijven.

Als het kan, zeg dan schriftelijk, aangetekend, evt met ontvangstbevestiging op en trek dan meteen machtiging tot automatische incasso in.
Kopie maken van brief, bewijzen van verzenden en eventueel ontvangst ( als TNT post dat niet zoek maakt) goed bewaren.

Gesloten