LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgesloten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mieranda

Afgesloten

Ongelezen bericht door Mieranda »

Ik ben ineens afgesloten van Internet, Telefoon en TV.
Ze roepen dat ik mijn rekeningen niet betaald heb. Dit terwijl ik een automatisiche overschrijving heb voor die lui. Ik heb alles nagekeken en ze hebben het wel allemaal van mijn rekening afgeboekt. Copieen van bankafschriften gestuurd. Ze\reageren nergens op. Ook aangetekende brieven helpen niet. Heeft iemand ook dergelijk rare ervaringen.

Gast

Re: Afgesloten

Ongelezen bericht door Gast »

Mieranda, duizenden, misschien wel tienduizenden mensen hebben dezelfde ervaring!

Helpdesk1

Re: Afgesloten

Ongelezen bericht door Helpdesk1 »

Nu moet je niet zo zeuren. je banksaldo zal bij de automatische overschrijving wel niet toereikend zijn geweest. Het is gewoon je eigen schuld. Bij automatische overschrijvingen maken wij nooit fouten.

Mvg,
Helpdesk

Gast

Re: Afgesloten

Ongelezen bericht door Gast »

Mieranda, en zie reactie hierboven. Dat is de standaard reactie van een upc helpdesk medewerker.

En daarom kom je met upc nooit een stap verder!

PietjePUK

Re: Afgesloten

Ongelezen bericht door PietjePUK »

hahaha

ja, en hier een atnwoord van mr Puk himself.
Losers

Gast

Re: Afgesloten

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook ervaring met ten onrechte afsluiting.

Door UPC dubbel gefactureerd, waarna door mij is gestorneerd, hiervan is vooraf melding gemaakt, maar kreeg geen enkele reactie.
Er volgde afsluiting zonder enige mededeling van chello, betalings bewijzen en bewijzen van dubbele facturering gefaxt, men weigerde heraansluiting.
Door mij is destijds direct overgestapt op ADSL sindsdien geen enkele klacht meer.
Van mij mag UPC zo doorgaan ook met hun verhoging van tv abonnement, er komen gelukkig steeds meer alternatieven, de tijd zal het wel leren met hun arrogantie.

Gast

Re: Afgesloten

Ongelezen bericht door Gast »

Nu moet je niet zo zeuren. je banksaldo zal bij de automatische overschrijving wel niet toereikend zijn geweest. Het is gewoon je eigen schuld. Bij automatische overschrijvingen maken wij nooit fouten.
Een typische UPC-reactie. Natuurlijk niet eerst even onderzoeken, zelfs niet even lezen wat er staat. In dat geval had je namelijk niet alleen gezien dat de betalingen hebben plaats gevonden, maar zelfs dat de bewijzen zijn gefaxt. Bij UPC liggen daarom het probleem, de bewijzen en de oplossingsverplichting en wat doen ze: afsluiten, een probleem erbij creëren en afwentelen op de klant. En hoe het komt? Het produkt is geweldig zegt men, dus het moet dan wel aan de incompetentie van de mensen liggen. En de reactie waar bovenstaande quote van afkomstig is in aanmerking genomen is er niet zo heel veel fantasie voor nodig om daar wat bij voor te kunnen stellen.

Gesloten