| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afgesloten!!!
-
Jayjedi
Afgesloten!!!
Pffff ze worden steeds gekker
Ik zit thuis achter mijn pc en ineens…POEF…inetrnet eruit. Mijn instinct zegt…Ach joh niets aan de hand gewoon ff de router voor de 44ste keer vandaag resetten. Maar dit mocht niet baten…
Ik bel de helpdesk…
Goedemiddag, mijn chello ligt eruit
- Dat klopt, er zit een blokkade op uw account.
Waarom?
- U heeft uw rekening te laat betaald.
Huh? Die is toch betaald, welliswaar een week te laat, maar het moet binnenzijn bij u!!
- Het is inderdaad binnen.
Waarom ben ik afgesloten dan?
- Omdat u te laat heeft betaald.
Echt waar!!!
Ik heb inmiddels weer internet…
Maar hoe is dit in godsnaam mogelijk, dat een bedrijf met zo’n instelling in godsnaam bestaat????
Jayjedi
Ik zit thuis achter mijn pc en ineens…POEF…inetrnet eruit. Mijn instinct zegt…Ach joh niets aan de hand gewoon ff de router voor de 44ste keer vandaag resetten. Maar dit mocht niet baten…
Ik bel de helpdesk…
Goedemiddag, mijn chello ligt eruit
- Dat klopt, er zit een blokkade op uw account.
Waarom?
- U heeft uw rekening te laat betaald.
Huh? Die is toch betaald, welliswaar een week te laat, maar het moet binnenzijn bij u!!
- Het is inderdaad binnen.
Waarom ben ik afgesloten dan?
- Omdat u te laat heeft betaald.
Echt waar!!!
Ik heb inmiddels weer internet…
Maar hoe is dit in godsnaam mogelijk, dat een bedrijf met zo’n instelling in godsnaam bestaat????
Jayjedi
-
Gast
Re: Afgesloten!!!
die betaling is geen week te laat supernerd.
je krijgt nl eerst een herrinering en daarna het advies om dringend te betalen binnen max 10 dgn dan ben je dus al minimaal 1,5 mnd over je betaling heen.
dus afsluiten na 1 week echt niet.
ik weet heel erg veel van deze zaken en ik zeg dat je liegt
je krijgt nl eerst een herrinering en daarna het advies om dringend te betalen binnen max 10 dgn dan ben je dus al minimaal 1,5 mnd over je betaling heen.
-
jayjedi
En al was het waar wat je zegt
Ze sluiten me af op het moment dat ik goed en wel betaald heb
Dus dat er geen achterstand is
En dan trekken ze de stekker eruit
en dat vind jij een normale gang van zaken??
Ze sluiten me af op het moment dat ik goed en wel betaald heb
Dus dat er geen achterstand is
En dan trekken ze de stekker eruit
en dat vind jij een normale gang van zaken??
-
Gast
ik ben het met je eens.mij gebeurde hetzelfde alleen dan met mijn kabel aansluiting.na menig telefoontje naar de klantenservice en 10.00x uitleggen van het verhaal wisten ze het bij upc zelf niet meer.en hebben ze me uiteindelijk na 3 maanden weer aangesloten.nouja moet eerlij kbekennen die 3 maanden heb ik gewoon kabel gehad!laat upc eerst zelf de dingen maar een sop een rijtje zetten!
Ik geloof wel jayjedi wat je beweert, mij is ongeveer hetzelfde overkomen, met dit verschil dat door upc dubbel was gefactureerd, en ik het teveel gefactureerde in mindering heb gebracht.
Ook ik ben zonder enige waarschuwing destijds afgesloten, betalings bewijzen doorgefaxt, en nog weigerde men mij terug aan te sluiten, ben 2 weken afgesloten geweest, heeft ze wel een client gekost heb nu al 2 jaar ADSL en bevalt mij prima, geen storingen meer en geen dubbele facturering, en een helpdesk die je netjes en kundig te woord staat, in de 2 jaar slechts 1x nodig gehad.
Ik kan iedereen ADSL van harte aanbevelen, is heel wat anders dan de arrogantie van upc.
Ook ik ben zonder enige waarschuwing destijds afgesloten, betalings bewijzen doorgefaxt, en nog weigerde men mij terug aan te sluiten, ben 2 weken afgesloten geweest, heeft ze wel een client gekost heb nu al 2 jaar ADSL en bevalt mij prima, geen storingen meer en geen dubbele facturering, en een helpdesk die je netjes en kundig te woord staat, in de 2 jaar slechts 1x nodig gehad.
Ik kan iedereen ADSL van harte aanbevelen, is heel wat anders dan de arrogantie van upc.
-
zanty
Hallo Dubbies,
leren jullie het dan nooit, als ex upc medewerker kan ik alleen maar zeggen, wegwezen bij Chello , andere betere internetaanbieders genoeg.
geen soesa maken man, gewoon wegwezen.
laat UPC het heen en weer krijgen.
leren jullie het dan nooit, als ex upc medewerker kan ik alleen maar zeggen, wegwezen bij Chello , andere betere internetaanbieders genoeg.
geen soesa maken man, gewoon wegwezen.
laat UPC het heen en weer krijgen.
-
Gast
Van harte gefeliciteerd. Dit is het beste wat je de laatste jaren is overkomen. Op een makkelijke manier van UPC afkomen. Mij is hetzelfde gebeurd. Dat scheelt je minimaal twintig jaar van je leven.
-
Sekmeth
[/quote] Gast:
Mij overkwam het volgende.
Plotseling afgesloten en een maand later de herinnering voor afsluiting.
Mij overkwam het volgende.
Plotseling afgesloten en een maand later de herinnering voor afsluiting.