LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alice en extra gemaakte kosten ?
-
Alice en extra gemaakte kosten ?
Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn verzoek tot onkostenvergoeding. Ik heb een week zonder internet en telefoon gezeten , terwijl ik al gelijk heb aangegeven dat het modem stuk was ( uiteindelijk ook de conclusie van de technische dienst ) . Ik heb ze een mailtje gestuurd dat ik een redelijke vergoeding van mijn gemaakte kosten wil hebben ( je kan alleen maar een 0900 nummer bellen ) dus zijn mijn kosten 45 min maal 0.15 plus kosten voor de mobiele telefoon is 1 euro 30 per minuut , een totale post van 65 euro , ik krijg vergoed 8 euro , de kosten die gemaakt worden met je mobiel worden niet vergoed , staat in de algemene voorwaarden. Ik vind dit dus echt een belachelijke zaak.
Ook betaal je bij hun met een automatische incasso , de factuur wordt de 11e van de maand gemaakt , echter de 16e pas afgeschreven , als er dan iets mis gaat bijvoorbeeld het bedrag wordt door de bank gestoneerd , dan reageren ze pas de 25e , echter tellen ze wel vanaf de 11e , dus je bent al 5 dagen wanbetaler zonder het te weten , de reaktietijd die je hebt bedraagt ook maar 3 dagen , dus hoe dan ook je bent gewoon de klos...
Ook betaal je bij hun met een automatische incasso , de factuur wordt de 11e van de maand gemaakt , echter de 16e pas afgeschreven , als er dan iets mis gaat bijvoorbeeld het bedrag wordt door de bank gestoneerd , dan reageren ze pas de 25e , echter tellen ze wel vanaf de 11e , dus je bent al 5 dagen wanbetaler zonder het te weten , de reaktietijd die je hebt bedraagt ook maar 3 dagen , dus hoe dan ook je bent gewoon de klos...
Re: Alice en extra gemaakte kosten ?
ik denk niet dat je ook maar iets vergoed krijgt, probeer het eens op het alice forum, succes
dit flikken alle providers hoor.
dit flikken alle providers hoor.
reken er maar op dat je het vergoed kunt krijgen.
voer alles op als administratiekosten, hiertoe ben je gerechtigd.
een provider mag het toch ook? waarom zou een particulier dit niet mogen?
geef ze een 5 dagen de tijd, doe dit schriftelijk.
indien ze niet reageren, stuur ze dan een officiële ingebrekestelling.
stel hierin ook, indien men niet reageert of betaald binnen de termijn zal er een incassobureau ingeschakeld woden.
uiteraard zijn alle kosten voor de provider.
voer alles op als administratiekosten, hiertoe ben je gerechtigd.
een provider mag het toch ook? waarom zou een particulier dit niet mogen?
geef ze een 5 dagen de tijd, doe dit schriftelijk.
indien ze niet reageren, stuur ze dan een officiële ingebrekestelling.
stel hierin ook, indien men niet reageert of betaald binnen de termijn zal er een incassobureau ingeschakeld woden.
uiteraard zijn alle kosten voor de provider.
Als jij een goedkopere manier hebt om te reclameren en een duurdere dan zul je voor de goedkopere moeten gaan. Via de vaste lijn bellen zal iets van 8,55 euro kosten.HansMientjes schreef:Ik heb ze een mailtje gestuurd dat ik een redelijke vergoeding van mijn gemaakte kosten wil hebben ( je kan alleen maar een 0900 nummer bellen ) dus zijn mijn kosten 45 min maal 0.15 plus kosten voor de mobiele telefoon is 1 euro 30 per minuut , een totale post van 65 euro , ik krijg vergoed 8 euro , de kosten die gemaakt worden met je mobiel worden niet vergoed , staat in de algemene voorwaarden. Ik vind dit dus echt een belachelijke zaak.
gaat dus niet op he?Als jij een goedkopere manier hebt om te reclameren en een duurdere dan zul je voor de goedkopere moeten gaan. Via de vaste lijn bellen zal iets van 8,55 euro kosten.
TS zat zonder internet en telefoon.
lijkt me een duideljke zaak.
Als je prepaid hebt in plaats van contract is het inderdaad duur...
Maar via buren bellen of mailen kan ook nog.
Mijn buren zaten ook zonder, gebruikte mijn vaste telefoon omdat zij ook geen €1,30 per minuut wilde betalen en zelfs mailen was mogelijk zonder kosten.
Ook gaf ik mijn Wifi code die na die 2 weken storing weer een nieuwe kreeg dus tijdelijk via buren online is toegestaan.
Dat U alleen een prepaid 06 heeft is niet hun probleem, bij afsluiten wist je dat ze via dure 0900 en via gratis E mail te bereiken waren en dat U geen alternatief zocht is Uw probleem.
Als je niet via werkgever of goede buren goedkoop contact kunt maken hoeven zij daar geen rekening mee te houden.
Helaas is die €1,30 die Uw prepaid provider rekende gewoon jammer maar niets aan te doen.
Maar via buren bellen of mailen kan ook nog.
Mijn buren zaten ook zonder, gebruikte mijn vaste telefoon omdat zij ook geen €1,30 per minuut wilde betalen en zelfs mailen was mogelijk zonder kosten.
Ook gaf ik mijn Wifi code die na die 2 weken storing weer een nieuwe kreeg dus tijdelijk via buren online is toegestaan.
Dat U alleen een prepaid 06 heeft is niet hun probleem, bij afsluiten wist je dat ze via dure 0900 en via gratis E mail te bereiken waren en dat U geen alternatief zocht is Uw probleem.
Als je niet via werkgever of goede buren goedkoop contact kunt maken hoeven zij daar geen rekening mee te houden.
Helaas is die €1,30 die Uw prepaid provider rekende gewoon jammer maar niets aan te doen.
sorry hoor , dat vind ik onzin, alsof je er om vraagt dat je geen internet en telefoon hebt.stofzuigertje schreef:
wie zegt er dat TS buren heeft?
misschien woont hij wel op het platte land?
ik vind dit zo'n onzin.
als een bedrijf kosten vraagt voor iets ga je toch ook niet aankomen met, had je maar een goedkoper alternatief moeten nemen!!!!
dit is gewoon de realiteit, alice maakt fouten, dan moeten ze ook de consequentie nemen voor de kosten die gemaakt zijn door TS.
en niet aankomen met een schamele 8 euro voor de belkosten,
wat wordt er dan vergoed voor de dagen dat TS zonder internet en telefonie heeft gezeten?
dat moet gewoon doorbetaald worden hoor.
dit soort bedrijven komen er altijd zo goed vanaf.
misschien woont hij wel op het platte land?
ik vind dit zo'n onzin.
als een bedrijf kosten vraagt voor iets ga je toch ook niet aankomen met, had je maar een goedkoper alternatief moeten nemen!!!!
dit is gewoon de realiteit, alice maakt fouten, dan moeten ze ook de consequentie nemen voor de kosten die gemaakt zijn door TS.
en niet aankomen met een schamele 8 euro voor de belkosten,
wat wordt er dan vergoed voor de dagen dat TS zonder internet en telefonie heeft gezeten?
dat moet gewoon doorbetaald worden hoor.
dit soort bedrijven komen er altijd zo goed vanaf.