LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alice houd al maanden geld vast

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
loni

Alice houd al maanden geld vast

Ongelezen bericht door loni »

begin maart 2009 stuurde ik een modem met alle toebehoren terug aan Alice.( nadat deze vervangen was )
daarop hoorde ik geen bevestiging en werd er tot mijn verbazing op 25 maart kosten voor een niet geretourneerde modem afgeschreven a 63,03 euri ex BTW

Ik belde met Alice op hun 0900 nummer waar je 15 cent per minuut betaald en wat me bijna 1 30 kostte. ja, ze zouden het uitzoeken maar helaas, ik hoorde niets meer.
Hierop mailde ik en kreeg ik te horen dat ze idd mijn modem hadden ontvangen en dat ik maar een brief aan afdeling crediteuren moest sturen om mijn geld terug te krijgen.

Dus, was ik verplicht een brief, enveloppe en postzegel te betalen om geld terug te krijgen dat zij niet eens van mijn rekening af hadden mogen schrijven!

pas op 3 augustus stort Alice geld terug: een magere 30,60 Euro.
waar dit bedrag op gebaseerd is is onduidelijk, en volgend Alcie zijn dit de ontercht ingehouden kosten van het modem.

helaas , want dit is dus te weinig.
weer stuur ik op 21 augustus een brief waarin ik verwacht het nog resterende bedrag inclusief BTW en 2 postzegels retour te krijgen.

nu is het weer afwachten.
Ik vind het zeer asociaal dat Alice zomaar kosten kan inhouden terwijl ze hun eigen administratie niet op orde hadden! Ik hoef daarover toch niet maandenlang te wachten, te schrijven, bellen en mailen?

merk ik toch ook al dat de beloofde snelheid ook ver beneden de maat ligt...
ik denk er hard over over te stappen.
maarja, moet ik weer een modem terugsturen, kan ik weer een half jaar besteden het geld daarvan terug te krijgen.
zucht.

stofzuigertje

Re: Alice houd al maanden geld vast

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U mag gewoon opzeggen en weg gaan daar.
Alle fout geboekte bedragen kunt U via Uw eigen bank of internet bankieren terug halen binnen enkele weken.

Dus zoek op www.internetten.nl een betere provider en bewaar het bewijs van terug sturen van dit modem.
Controleer of ze niet teveel afboeken en als alle klanten weg lopen is dit probleem opgelost.
Het bedrag van Maart is beetje laat, moeilijk terug te krijgen, dus nooit hun 0900 bellen dat erg duur is maar probeer hun gratis te mailen!

Gesloten