Alice als provider ook met het bellen en internetpakket is, wat ons betreft, een nachtmerrie....
Veelvuldige klachten...
1.wegvallen telefoonlijn
2.krakende telefoonlijn
3.wegvallen van adsl verbinding
4.opeens geen emails meer kunnen ontvangen
5.opeens geen emails meer kunnen verzenden
6.allebei niet meer
7.password voor email pakt niet meer
8.geen toegang meer tot alice lounge en dus geen email meer
9.service call centre met studenten is kansloos
10.terugbel afspraak wordt niet nageleefd
11.de 3 werkdagen termijnafhandeling wordt niet nageleefd,is vaak 3 weken....
12.afhandeling klachten moet via een publiek forum,alice gebruikersforum...hier word tmen wel geholpen maar kan enige tijd duren, waarom dit op deze wijze moet is me een raadsel, het 0900 nummer kost ook zoveel per minuut..
Weet niet wat dit voor tent is,maar als ze zo doorgaan kan het helaas nooit lang meer duren, lijkt me een hobbyclubje van een luie miljonair uit Italie......want daar komt deze provider vandaan....ZEER SLECHTE AFHANDELING VAN KLACHTEN.....EN DIE KLACHTEN ZIJN ER VEELVULDIG !!
Wij hebben 7 weken zonder email gezeten omdat we zomaar uit het niets geen mails konden verzenden en ontvangen....na diverse keren bellen met het 0900 nummer met studenten die standaard antwoorden lijken te hebben liggen op briefjes voor hun neus....werd er van alles beloofd.....supervisors,password reset in Italie..huh...etc etc..nu blijkt dat vele mensen dit soort klachten hebben...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ALICE KLACHTEN !
Re: ALICE KLACHTEN !
Volgens mij gaat het ook niet meer goed komen met Alice, mijn oudste zoon word helemaal gek van die gasten ( internet steeds wegvallen, bellen soms onmogelijk )en heeft de hele boel opgezegd. Afwachten wat voor drama's dat weer gaat opleveren.
Het schijnen studenten te zijn op de zogenaamde helpdesk....als achterdeurtje heeft men een alice gebruikersforum opgezet buiten het call centre om...het 0900 call cdentre is er dus in feite alleen voor extra inkomsten.....ik durf zelfs te vermoeden dat er af en toe express een storinkje wordt veroorzaakt zodat mensen dus....jawel.....het 0900 nummer gaan bellen met een wachttijd van gemiddeld 7 minuten....als enkele duizenden dat per dag doen....tja....zo kan ik het ook !
-
harmenheerspink
Goede dag,,
ik heb sinds 19 september 2009 mij aangemeld bij alice.
de volgende dingen gingen al gelijkt fout:
* verkeerde aanmeld datum "wat ik wel goed had door gegeven".
* de aanmeld naam was verkeerd en de naam op alle berichten zijn ook fout.
* binnen 3 weken was de modem kapot/niet goed.
- de naam stond wel weer goed bij de rekening gegevens
het probleem wat ik nu heb:
* “verbinding valt 3-4x weg "naar het aan het uit zetten van het kastje werkt de verbinding weer tijdelijk weer.
* trage internet verbinding "maar 10mbit i.p.v. beloofde 18-20mbit"
- na veel telefoontjes is het probleem nog niet opgelost.
ze geven aan dat zei weinig voor mij kunnen doen..
vandaag nogmaals gebeld en de technische afdeling gaat er nogmaals naar kijken omdat ze nu toch zien dat de verbinding niet stabiel is..
dit naar 3-4 maanden.
ik had heel wat verwacht maar tot heden vind ik alice toch leuker op de tv dan die in huis te hebben.
ook vond ik dat het modem laat kwam.
ik heb sinds 19 september 2009 mij aangemeld bij alice.
de volgende dingen gingen al gelijkt fout:
* verkeerde aanmeld datum "wat ik wel goed had door gegeven".
* de aanmeld naam was verkeerd en de naam op alle berichten zijn ook fout.
* binnen 3 weken was de modem kapot/niet goed.
- de naam stond wel weer goed bij de rekening gegevens
het probleem wat ik nu heb:
* “verbinding valt 3-4x weg "naar het aan het uit zetten van het kastje werkt de verbinding weer tijdelijk weer.
* trage internet verbinding "maar 10mbit i.p.v. beloofde 18-20mbit"
- na veel telefoontjes is het probleem nog niet opgelost.
ze geven aan dat zei weinig voor mij kunnen doen..
vandaag nogmaals gebeld en de technische afdeling gaat er nogmaals naar kijken omdat ze nu toch zien dat de verbinding niet stabiel is..
dit naar 3-4 maanden.
ik had heel wat verwacht maar tot heden vind ik alice toch leuker op de tv dan die in huis te hebben.
ook vond ik dat het modem laat kwam.