LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alice nooit aan beginnen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tiptoo

Alice nooit aan beginnen

Ongelezen bericht door tiptoo »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0&start=20

open maar effe een nieuw topic mensen ga nooit naar alice wat een zooi zit al 2 dagen zonder telefoon op mailtjes reageren ze niet gisteren gebeld zeker 25 minuten bij een ander , nee hoor het ligt volgens alice aan mij. Heb alle kabels na gelopen , andere telefoon erop niks het doet het gewoon niet.

Heb via de mail dat ken in de alice lounge opgezegd wegens niet leveren van telefoon , aangezien ik internet en telefoon heb besteld , internet doet het telefoon niet wel raar heeft het 12 dagen wel gedaan en nu ineens niet.

antwoord krijg je niet op mails, gisteren wel een mail gehad dat ze mij hadden gebeld wat niet waar is want op mijn mobiel is niks binnen gekomen en jawel die doet het wel , vieze oplichters.

tiptoo

Re: Alice nooit aan beginnen

aangetekende brief gestuurd nu hebben ze 10 dagen gebeurd er niks dan ben ik weg. wat een flutbedrijf.

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Modem al spanningsloos gezet voor een aantal minuten?
Daarna rustig even de tijd nemen om 'm weer volledig in bedrijf te laten komen.
Heel vaak lost het probleem zich dan vanzelf op.

tiptoo

@Tis weer bijzonder , heb ik ook al verschillende keren gedaan er is geen actie op de lijn , die is echt helemaal dood die van de telefoon. dank je.

Tis weer bijzonder

Wat hoort je als je naar het nummer belt?
Afgesloten toon ofzo?

tiptoo

Tis weer bijzonder schreef:Wat hoort je als je naar het nummer belt?
Afgesloten toon ofzo?

nee helemaal niks lampje van het modum doet het wel maar de lijn is dood , heb alle draden langs gelopen andere kabel er op gezet om te kijken of het daar aan lag ook niet , ik ken dus niet bellen maar ook niet gebeld worden en dat laatste is helemaal waardeloos mijn familie woont een eind van mij af dus die kennen me niet bereiken.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Tis weer bijzonder schreef:Wat hoort je als je naar het nummer belt?
Afgesloten toon ofzo?

nee helemaal niks lampje van het modum doet het wel maar de lijn is dood , heb alle draden langs gelopen andere kabel er op gezet om te kijken of het daar aan lag ook niet , ik ken dus niet bellen maar ook niet gebeld worden en dat laatste is helemaal waardeloos mijn familie woont een eind van mij af dus die kennen me niet bereiken.

geen GSM Tiptoo?? ikzelf heb ook eens 2 maanden geen telefonie
van UPC gehad ivm verkeerde modems cs, uiteindelijk 2 maanden geen abbo hoeven te betalen en betaling van een gedelte gsm kosten, het is maar een tip, succes ermee :mrgreen:

tiptoo

gsm henri.....die is echt te duur om steeds te bellen en dacht je nou werkelijk dat iemand die dik in de 80 is iets van gsm's begrijpt? als je niks nuttigs te melden hebt ga dan bij upc topic zeuren.

trouwens alice heeft te leveren wat ze hebben aangeboden namelijk internet en bellen als ik alleen internet zou willen had ik dat wel gezegd of neem jij genoegen met de helft van je pakket??????

tiptoo

http://www.beste-internet-provider.nl/i ... -nede.html

dit is ook wat ze de mensen niet laten weten als je daar een contract krijgt beetje vreemd niet dan?

Tis weer bijzonder

Nog een keer.
Laat ik het anders vragen.
Wat hoort de familie dan voor een toon?
En.
Heb je van Alice niet een tijdelijk nummer gehad ofzo?
Laatst gewijzigd door Tis weer bijzonder op 02 feb 2011 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo

Tis weer bijzonder schreef:Nog een keer, wat hoort de familie dan voor een toon?

als mijn familie belt of ik zelf vanaf mijn gsm , dan krijg je dat de telefoon over gaat alleen niet bij mij. gisteren dan , vandaag krijg ik een afsluittoon , dus net alsof ik afgesloten ben. balen.

sorry ja tijdelijk nummer gehad is sinds vorige week weer op mijn oude nummer heeft het toen nog gedaan tot gisteren want bij alice vroeg ik om blokkade van mijn nummer om niet in beeld te komen bij anderen, veel over gemaild maar nu dus niks meer.

Tis weer bijzonder

Wat voor een blokkade en is daar toen niet iets mis gegaan?

tiptoo

Tis weer bijzonder schreef:Wat voor een blokkade en is daar toen niet iets mis gegaan?

geen idee dat is die blokkade die je in de lounge kent veranderen ik heb namelijk een geheim nummer dat wou ik zo houden heb daar toen nog met alice over gebeld zouden ze doen en nu heb ik dus helemaal geen telefoon meer dus ik denk dat ze daar een fout hebben gemaakt alleen doen ze er niks aan. snap je wat ik bedoel? dat je nummer niet te zien is als je naar anderen belt.

ik zelf kon dat nog niet veranderen zouden hun voor mij doen.

tiptoo

deze mail krijg ik dus net binnen ,het is hun niet duidelijk, eerst zeggen ze dat ze mij gebeld hebben zowel op mijn eigen nummer die dus niet te bereiken is en ook nog op mijn mobiel waar ze dus niet op hebben gebeld en dan dit flut mailtje!

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u het volgende:

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.
Helaas is ons niet geheel duidelijk wat uw vraag is. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken uw vraag nogmaals te formuleren of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.

Het Alice Team is bereikbaar op 0900-1560 (€ 0,15 per minuut) op werkdagen van 8:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 22:00 uur.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 0900-1560 (ma t/m vrij: 08.00 - 22.00 uur, za: 09.00 - 22.00 uur, € 0,15 per minuut) of via www..Alice.nl.

Met vriendelijke groet,

Henri42

tiptoo schreef:gsm henri.....die is echt te duur om steeds te bellen en dacht je nou werkelijk dat iemand die dik in de 80 is iets van gsm's begrijpt? als je niks nuttigs te melden hebt ga dan bij upc topic zeuren.

trouwens alice heeft te leveren wat ze hebben aangeboden namelijk internet en bellen als ik alleen internet zou willen had ik dat wel gezegd of neem jij genoegen met de helft van je pakket??????
Maar Tiptoo iedereen loopt toch met een GSM of Smartphone rond, teminste als ik op straat om me heen kijkt Excuus hoor :).
Alice is dus Tele 2 geworden begrijp ik nu.
Kijk naar m,n eerder lijntje waarin ik uitlegde 2 maanden verstoken te zijn geweest van m,n vaste UPC telefoon, via de gsm,s bleven we in contact met betrokkenen, na reclames bij UPC zo,n E 100,- terug gestort gekregen voor 2 mnd abbo geld , belkosten naar UPC en coulance vergoeding voor overige belkosten, misschien een hint voor Tiptoo. :idea:
Gezien de mail van Alice kun je er inderdaad niet vrolijker van worden. :mrgreen:

tiptoo

deze mail had ik gestuurd

Hallo, mensen bij alice

wordt een beetje moeilijk mijn telefoon doet het door jullie niet leuk he, dat alice ken niet gebeld worden of zelf bellen , weet u doe mijn abonnement maar kostenloos opzeggen want er zijn niks dan problemen en daar heb ik geen zin in , hier heb ik niet om gevraagd niks bij jullie werkt , u ken me nu op ++++++++bellen hoor ik niks dan verwacht ik een opzegging ik heb er schoon genoeg van hoe dit bij alice gaat.

groeten....naam.

tiptoo

@ henri overal ken eens iets mis gaan maar alice doet er niks aan mailt amper terug ja net dat mailtje dat ze het niet snappen , hoe dom zijn ze daar.

ik heb gebeld gemaild en ja jammer ze komen niet na wat ze zouden leveren , en dat is bij mij wanprestatie, dus dan wil ik er weg. Ze komen hun afspraken niet na. of ben je nou niet echt slim Henri, sorry hoor hier heb ik dus niks aan.

Henri42

tiptoo schreef:@ henri overal ken eens iets mis gaan maar alice doet er niks aan mailt amper terug ja net dat mailtje dat ze het niet snappen , hoe dom zijn ze daar.

ik heb gebeld gemaild en ja jammer ze komen niet na wat ze zouden leveren , en dat is bij mij wanprestie, dus dan wil ik er weg.
Groot gelijk Tiptoo, kijk wel hun voorwaarden na ivm contractperiode en zeg aangetekend per brief op , tenminste dat lijkt me zo, succes ermee :)

tiptoo

Henri42 schreef:
Groot gelijk Tiptoo, kijk wel hun voorwaarden na ivm contractperiode en zeg aangetekend per brief op , tenminste dat lijkt me zo, succes ermee :)
ten eerste ken ik iemand die op juridisch gebied dat al voor mij aan het nakijken is en ja ik ken weg want ik heb namelijk het pakket internetten en bellen , niet alleen internet dat is dus niet nakomen van het contract dan ken ik weg.

aangetekende brief is al weg , lezen henri:-)

Tis weer bijzonder

Lastige situatie.
Helaas is denk ik de enige mogelijkheid om de zaak op de rails te krijgen, bellen met Alice.
Alice strooit nogal al kwistig met: Bel naar de helpdesk, als antwoord op mails. Oude gewoonte.
Ik wil je ook nog even waarschuwen dat je nummer verloren gaat als je die niet snel laat porteren naar een andere telecomaanbieder, indien je echt opzegt.

Gesloten