LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alle klachten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
zaan5

alle klachten

Ongelezen bericht door zaan5 »

ik lees hier wel eens vaker en ik moet er steeds harder om lachen . alles wat hier word geschreven heb ik met die mooie fir UPC ook mee gemaakt. MAAR die maakten het nog mooier om een cross rekening te sturen van €400 tewijl ik toch allerekeningen optijd heb betaald en altijd netjes. ook mijn buurfrouw van dik 75 jaar kreeg zo'n rekening ( heeft alleen een tv aansluiting ) :?: . wat ik ook veel lees is het beruchte terruggaaf van borg modem ik heb die €400 betaald maar ik praat van de teruggaaf modem al bijna twee jaar geleden .daar komt nu na vele aangetekende brieven een rechtzaak van ( voor mij een lekker spaarpotje met al die rente er bij ) :D .dus als ik wat mag zeggen zeg allemaal massaal op bij upc neem ptt telefoon en neem of een sattelyte ontvanger voor je tv of neem digitenne heb je nog meer zenders ook voor minder geld . vr gr martin

Gast

Re: alle klachten

Ongelezen bericht door Gast »

400 euro voor borg modem????

Gesloten