LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alles in 1 omzetten naar interactive tv
alles in 1 omzetten naar interactive tv
Ik heb een vraag, wie heeft er ervaring met het omzetten van een alles in 1 pakket naar een pakket met een interactieve decoder. Je hebt nu als nieuwe klant een aanbieding als je een alles in 1 pakket afsluit dat je voor 99 euro een interactieve decoder er bij krijgt. Als je al 5 jaar een alles in 1 pakket hebt en een interactieve decoder wilt hebben betaal je gewoon 400 euro. Een optie is dat je je abbonnement opzegt en dus overstapt naar een andere provider en na een jaar weer overstapt naar ziggo. Je wordt dus bestraft dat je lang klant bent.
wie o wie weet hier meer van?
wie o wie weet hier meer van?
Re: alles in 1 omzetten naar interactive tv
Je kunt ook bij BCC gewoon los een interactieve decoder kopen. Kost ie nog steeds weliswaar 299,- Euro (voor de dual tuner uitvoering) maar dat is wel een slag beter dan de Cisco's.een interactieve decoder wilt hebben betaal je gewoon 400 euro.
Die 200 Euro verschil zou mij die overstap ellende niet waard zijn.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik zou er alleen één via internet kopen. Scheelt je al gauw zo'n 30 - 40 euro.
-
De aanbieding van Ziggo is inderdaad voor mensen die hun abonnement omzetten naar "alles-in-1"
€ 99 voor een interactieve decoder met een harddisc om op te kunnen nemen.
Dit is een apparaat van het merk Cisco en heeft de vervelende eigenschap dat bij het kijken naar BBC 1 met ondertiteling het apparaat zich op een onvoorspelbaar moment reset en je dan net de clou mist van de film o.i.d.
Beter een gewone decoder ergens kopen want ik ben al weer maanden met Ziggo in touw over deze "Cisco"
Van het kastje naar de muur en elke keer wordt er weer wat anders gezegd.
€ 99 voor een interactieve decoder met een harddisc om op te kunnen nemen.
Dit is een apparaat van het merk Cisco en heeft de vervelende eigenschap dat bij het kijken naar BBC 1 met ondertiteling het apparaat zich op een onvoorspelbaar moment reset en je dan net de clou mist van de film o.i.d.
Beter een gewone decoder ergens kopen want ik ben al weer maanden met Ziggo in touw over deze "Cisco"
Van het kastje naar de muur en elke keer wordt er weer wat anders gezegd.
Kan je die ondertiteling niet uitschakelen?
-
Is dat de ondertiteling via de teletekst of via de groene knop? Die via de groene knop zou namelijk wel normaal moeten werken, naar ik begrijp is dit een tijdelijke workaround totdat het probleem is uitgezocht en opgelost. De teletekst-888 ontertiteling werkt bij mij trouwens uberhaupt niet goed, het geeft alleen een zwart beeld met ondertiteling en laat dus niet het programma zien! Of ik doe iets verkeerd...
Misschien moet je de optie TT en beeld gebruiken.spiritmuse schreef: De teletekst-888 ontertiteling werkt bij mij trouwens uberhaupt niet goed, het geeft alleen een zwart beeld met ondertiteling en laat dus niet het programma zien! Of ik doe iets verkeerd...
-
Klinkt als iets wat zou moeten werken, kan alleen nergens een optie vinden die er ook maar enigszins op lijkt...Winterman schreef:Misschien moet je de optie TT en beeld gebruiken.
Excuus trouwens voor het kapen van het topic.
Je TT transparant over het beeld heenzetten. Het maakt ook nogal verschil of je de TT van je TV of een decoder gebruikt. Decoders zijn nogal beperkt als het om TT gaat.
-
Ja dat dacht ik ook al wel, ik ben gewend (bij analoog) dat TT-888 automatisch transparant wordt, ik was al verbaasd dat dat niet gebeurde. Kan er ook op mijn huidige setup nergens een optie voor vinden, of een knop die het gewenste effect bewerkstelligt. Is trouwens inderdaad via de deco, de tv reageert niet op TT via dit kanaal.Winterman schreef:Je TT transparant over het beeld heenzetten. Het maakt ook nogal verschil of je de TT van je TV of een decoder gebruikt. Decoders zijn nogal beperkt als het om TT gaat.