LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Anti-KeesJan
Anti-KeesJan
En dat ben ik geworden na een tijdje op dit forum te zijn....gek word je van die man. Jullie ook??
Re: Anti-KeesJan
Neu hij is wel grappig en nog makkelijk ook, want nu hoef je de helpdesk niet meer te bellen, hij geeft nl dezelfde onzinnige antwoorden
tja is net alsof je de helpdesk aan de lijn hebt
dus scheelt je wel 10 cent per minuut
dus scheelt je wel 10 cent per minuut
die keesjan een hele topic over hemzelf of door hemzelf
kichuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
kichuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Neeeeeee, echt niet DOOR hemzelf, hoor!!
Verdient ie het eigenlijk wel, een eigen topic?? Anders gewoon een slotje erop!
Verdient ie het eigenlijk wel, een eigen topic?? Anders gewoon een slotje erop!
EEN VAN DE GEDRAGS VOORWAARDEN:
BEZOEKERS ALTIJD IN HUN WAARDEN LATEN !!!
BEZOEKERS ALTIJD IN HUN WAARDEN LATEN !!!
En Tonderella, een andere regel is: gebruik van hoofdletters is niet toegestaan, dusssssss
Echt storen aan Keesjan doe ik niet .... okeej hij is de enige hier die het probeert op te nemen voor UPC/Chello iets dat ook hem niet lukt want zijn antwoorden schieten net zoveel tekort als die van UPC zelf.
Waar ik me hier en daar wel aan stoor is het in een topic helemaal off-topic gaan om iemadn persoonlijk aan te gaan vallen. Hou die topics dus "schoon". (Dit topic, naam wat ongelukkig gekozen, is daar een prima voorbeeld van)
Waar ik me hier en daar wel aan stoor is het in een topic helemaal off-topic gaan om iemadn persoonlijk aan te gaan vallen. Hou die topics dus "schoon". (Dit topic, naam wat ongelukkig gekozen, is daar een prima voorbeeld van)
Waarom Kees-Jan ook op het forum Dect-telefoons erbij halen?
Dit noem ik geen respect hebben !
Dit noem ik geen respect hebben !
Keesjan is stil van zoveel eer
neu Keesjan had de caps lock knop nog niet gevonden