LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beeindiging Online abonnement door grove fouten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
vibu

beeindiging Online abonnement door grove fouten

Ongelezen bericht door vibu »

Ik wil mijn Online internet abonnement beeindigen omdat ze nu al 5 keer de grove fout hebben gemaakt mijn gegevens door te geven aan mijn ex. Volgens mij is dit zelfs strafbaar.

Naast de verschrikkelijk slechte klantenservice krijg ik geen poot aan de grond.
Ik kan pas op de normale manier opzeggen en dat is pas in september 2009.
Terwijl ik er de hele maand oktober al over aan het bellen ben (en met meer klachten, zoals een niet werkende modem en de nieuwe modem die ze dan kwijt zijn geraakt).
Geen enige coulantie.

Wie heeft tips?

D1RK

Re: beeindiging Online abonnement door grove fouten

Ongelezen bericht door D1RK »

Bij fouten niet Opzeggen wat betekend dat je het jaar moet betalen....

maar Ontbinden wegens wanprestatie.
Dan ben je er direct vanaf.

Verder niet duur 0900 bellen want U heeft dan geen bewijs....
Maar E mails worden ook beantwoord en U heeft dan bewijs wat is toegezegt.

Dus probeer het via E mail en als ze niets doen of fouten bewijsbaar maken pas ONTBINDEN en niet nu want er is geen bandopname dus zit je ook als zij stoppen toch financieel een jaar vast als je opzeg of geen bewijs zou hebben voor rechtbank.

Dus zorg dat U bewijs heeft van hun fouten en niet eerder Ontbinden!

vibu

Ongelezen bericht door vibu »

Ik heb diverse emails. Niet alles is via de telefoon gegaan.
Waar kan ik dat hardmaken zodat ik later niet ineens de deurwaarder achter me aan krijg.

Bedankt alvast voor de tip.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

De procedure is eerst in gebreke stellen redelijke termijn geven om probleem op te lossen. Lukt dat de provider niet, dan ontbinden per direct.

Alle brieven aangetekend met ontvangstbevestiging versturen, kopie van brief maken.

Als u per direct opzegt dan om toezending van schriftelijke bevestiging per direct vragen. Komt deze niet, dan moet u deze zaak als een geschil voorleggen aan de Geschillencommissie zodat deze hier een uitspraak over kan doen.

Er is niets rond zolang u de schriftelijk bevestiging einde contract niet binnen heeft.
Zolang de opzegging niet rond is bent u verplicht te betalen. U kunt echter abonnementsgelden geheel of gedeeltelijk terug vorderen als de dienst niet geleverd wordt of wat betreft kwaliteit slecht is.

Gesloten