| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bekocht door telefonische verkoper KPN
Bekocht door telefonische verkoper KPN
Enkele weken geleden ben ik gebeld door een verkoopmedewerker van KPN Glasvezel. Zij kon mij een goedkoper abonnement verkopen dan dat wij hadden bij de UPC en zij verzekerde mij dat zij alles bij UPC voor ons zou opzeggen.
Zo naïef als ik ben, geloofde ik haar en vertrouwde haar op haar woord.
Vervolgens is ons abonnement ingegaan, maar bleven de facturen van UPC ook komen. Toen bleek dat alleen de het telefoonabonnement afgesloten was.
Vervolgens heb ik KPN hierover opgebeld. Zij vertellen mij nu dat zij een internet en televisie abonnement helemaal niet kunnen opzeggen en dat ik dus verkeerd geïnformeerd ben! Ik had de kleine letters van mijn UPC abonnement moeten lezen. KPN heeft mij dus iets afgesloten, terwijl zij wisten dat ik dubbel zou gaan betalen en absoluut niet tevreden zou zijn.
Nu voel ik mij echt zo belazerd!! En dat heb ik ook aan de medewerkers van KPN gezegd. Het liefst zeg ik meteen het abonnement op! Maar daar zit ik in ieder geval tot volgend jaar april aan vast. Het enige dat ze voor me kunnen doen is 70 euro vergoeden voor de installatiekosten. Terwijl ik veel hogere kosten heb!
Nu heb ik geleerd dat je dit soort bedrijven dus altijd moet wantrouwen en graag waarschuw ik bij deze andere mensen ook!!!!
Zo naïef als ik ben, geloofde ik haar en vertrouwde haar op haar woord.
Vervolgens is ons abonnement ingegaan, maar bleven de facturen van UPC ook komen. Toen bleek dat alleen de het telefoonabonnement afgesloten was.
Vervolgens heb ik KPN hierover opgebeld. Zij vertellen mij nu dat zij een internet en televisie abonnement helemaal niet kunnen opzeggen en dat ik dus verkeerd geïnformeerd ben! Ik had de kleine letters van mijn UPC abonnement moeten lezen. KPN heeft mij dus iets afgesloten, terwijl zij wisten dat ik dubbel zou gaan betalen en absoluut niet tevreden zou zijn.
Nu voel ik mij echt zo belazerd!! En dat heb ik ook aan de medewerkers van KPN gezegd. Het liefst zeg ik meteen het abonnement op! Maar daar zit ik in ieder geval tot volgend jaar april aan vast. Het enige dat ze voor me kunnen doen is 70 euro vergoeden voor de installatiekosten. Terwijl ik veel hogere kosten heb!
Nu heb ik geleerd dat je dit soort bedrijven dus altijd moet wantrouwen en graag waarschuw ik bij deze andere mensen ook!!!!
Re: Bekocht door telefonische verkoper KPN
Je hebt de voorwaarden dus niet gelezen,anders wist je het.laupa80 schreef: Zij vertellen mij nu dat zij een internet en televisie abonnement helemaal niet kunnen opzeggen en dat ik dus verkeerd geïnformeerd ben! Ik had de kleine letters van mijn UPC abonnement moeten lezen. KPN heeft mij dus iets afgesloten, terwijl zij wisten dat ik dubbel zou gaan betalen en absoluut niet tevreden zou zijn.
KPN weet bij voorbaat dat je niet tevreden bent???
Als je een ander abo wilt ofzo,ga dan niet in op telefonische verkopen.
Dat zijn er niet voor de klanten,ze worden er alleen zelf beter van.
Je hebt toch internet? kijk en vergelijk zelf.
Nu weet ik dat. Mijn vertrouwen was veel te groot! Toch blijf ik het schandalig vinden!
laupa80 schreef:Nu weet ik dat. Mijn vertrouwen was veel te groot! Toch blijf ik het schandalig vinden!
sorry hoor maar je zegt toch zelf ja.... nooit op tv gezien dat je er voor gewaarschuwd wordt?
Tuurlijk, maar ik zou wel wat dommer zijn dan de gemiddelde Nederlander. En zo zijn er velen met mij. Ik vind gewoon dat verkopers hier geen misbruik van mogen maken!! Door bewust iemand te misleiden...
Mijn eeuwige tip; sluit nooit iets telefonisch af.
Zeker niet als het initiatief van het bedrijf komt.
Ze maken je van alles wijs, maken alles mooier en later heb je geen poot om op te staan want bewijs maar eens wat er allemaal gezegd is.
Jammer, maar goede les voor de volgende keer.
Zeker niet als het initiatief van het bedrijf komt.
Ze maken je van alles wijs, maken alles mooier en later heb je geen poot om op te staan want bewijs maar eens wat er allemaal gezegd is.
Jammer, maar goede les voor de volgende keer.
-
MAXIEM
@
Sephora30 geeft een prima advies. Sluit een overeenkomst ALTIJD schriftelijk af. Telefonische aquisitie is per definitie risicovol. De aquisiteurs zitten er echt niet voor de klant. Bij hen gaat het om zoveel mogelijk hits per dag en dat leidt rechtstreeks tot liegen, bedriegen en het verkondigen van halve waarheden.
Maxiem.
Sephora30 geeft een prima advies. Sluit een overeenkomst ALTIJD schriftelijk af. Telefonische aquisitie is per definitie risicovol. De aquisiteurs zitten er echt niet voor de klant. Bij hen gaat het om zoveel mogelijk hits per dag en dat leidt rechtstreeks tot liegen, bedriegen en het verkondigen van halve waarheden.
Maxiem.
Verkopers schijnen geen verstand (meer) te hebben van dat wat ze verkopen.
Hebben ze dat dan wel eens gehad?Jolijn schreef:Verkopers schijnen geen verstand (meer) te hebben van dat wat ze verkopen.
snepke schreef:Hebben ze dat dan wel eens gehad?Jolijn schreef:Verkopers schijnen geen verstand (meer) te hebben van dat wat ze verkopen.
Bedankt voor jullie advies! Dit gaat me nooit meer gebeuren!!!!! En hopelijk meer mensen met mij..