Hallo Allemaal,
Hier wil ik even mijn verhaal kwijt over Telfort.
Ik voel me enorm belazerd door hen.
Begin dit jaar was ik op zoek naar betrouwbaar,snel en zakelijk internet en bellen.
Ik belde een aantal providers op om te vergelijken en kijken wat ze te bieden hadden.
Ik zocht dus een zakelijk account,een betrouwbare verbinding en een snelle verbinding.
Telfort kon mij dit allemaal leveren voor een redelijke prijs.
Eenmaal aangesloten bleek de verbinding alles behalve snel.
En ook verloor de modem regelmatig soms wel 5x per dag het signaal.
Ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat ik mijn klacht schriftelijk moest indienen.
Zo gezegd,zo gedaan.
Wel 32x en nooit een reactie gekregen ook niet op aangetekende brieven.
Ook kreeg ik nooit een factuur.
Na bijna een half jaar heb ik maar weer gebeld en liet me niet meer afwimpelen met dat het schriftelijk moest.
Toen wist een meneer mij te vertellen dat ik géén zakelijk account had gewoonweg omdat zij die niet hebben.
Bij de aanvraag moesten ze wél een kopie inschrijving kvk hebben.
Waar hebben ze die dan voor nodig?
Ik kreeg wel degelijk een factuur maar op een mailadres die bij mij niet bekend was.
Die hadden zij voor mij aangemaakt.
fijn dat ik dat ook weet.
Inloggen kan ik er niet op want ik heb geen inlog gegevens.
En die krijg ik ook niet van Telfort.
Die zeggen gewoon inlog gegevens van je account.
Niet dus!
Het probleem met mijn verbinding is nooit opgelost.
Inmiddels heb ik een andere provider.
Maar ik voel mij nog steeds boos over Telfort.
Ik heb hen een laatste brief geschreven en aangetekend verzonden dat ik een eind rekening wilde per post.
Deze zou ik voldoen en verder van hen afzien.
Hier ook nooit een reactie op ontvangen en ook geen eind rekening.
Er is ook geen enkele belofte waar gemaakt.
Verder vraag ik mij heel erg af wat zij moeten met mijn kopie inschrijving KvK.
Ik heb gewoon een particulier account en geen zakelijk want die hebben ze niet.
Wie herkent dit?
Wie heeft dit ook meegemaakt of iets soort gelijks?
Hoe is dat opgelost?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belazerd door Telfort
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Belazerd door Telfort
Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privebericht kunt u uw postcode en huisnummer kenbaar maken.
Hugo
Hugo
Re: Belazerd door Telfort
En nu zijn jullie wel van plan om te luisteren en de boel op te lossen?
Nu ik het na een maand op internet plaats.
Nu ik het na een maand op internet plaats.
Re: Belazerd door Telfort
Leuk...twee internetproviders....nmiddels heb ik een andere provider.
Je hebt dus gewoon bij een ander een abbo afgesloten terwijl je abbo bij Telfort nog gewoon doorloopt?
Dat noem ik slim.....
Re: Belazerd door Telfort
Inderdaad heel slim want bij Telfort is bij de wet gezien het contract ontbonden.
Daarbij leverde zij al niet meer aan mij.
En ik heb mijn telefoonnummer meegenomen.
Deze is vrijgegeven.
Ik heb dus maar 1 provider en dat is niet meer Telfort!
Nu zit ik alleen nog op een eind rekening te wachten.
Voor mij is het technische probleem dus opgelost.
Heb nu wél een zakelijk abonnement,met facturen,snel en betrouwbaar.
Maar neemt niet weg dat ik nog steeds boos ben op Telfort en dat zij nog steeds al mijn berichtgevingen negeren.
Geen eindrekening sturen,waarschijnlijk wel maar op dat zelfverzonnen mail adres van ze.
Ik heb geen zin in incassobureau's en dergelijke want die gaan er komen.
Kan ik je nu al wel vertellen.
Verder wil ik nog steeds weten wat zij met mijn bedrijfsgegevens doen?
Wat moeten ze er mee?
Was dit alleen om mij voor te liegen zodat ik het contract aan ging?
Daarbij heb ik in de overstap een maand zonder internet gezeten.
Wat dus een enorme inkomsten derving is geweest voor mijn bedrijf.
Wie gaat dat vergoeden?
Als Telfort alles eerlijk op orde had of gewoon netjes op mijn berichten had gereageerd was dit allemaal niet zo gelopen!
Daarbij leverde zij al niet meer aan mij.
En ik heb mijn telefoonnummer meegenomen.
Deze is vrijgegeven.
Ik heb dus maar 1 provider en dat is niet meer Telfort!
Nu zit ik alleen nog op een eind rekening te wachten.
Voor mij is het technische probleem dus opgelost.
Heb nu wél een zakelijk abonnement,met facturen,snel en betrouwbaar.
Maar neemt niet weg dat ik nog steeds boos ben op Telfort en dat zij nog steeds al mijn berichtgevingen negeren.
Geen eindrekening sturen,waarschijnlijk wel maar op dat zelfverzonnen mail adres van ze.
Ik heb geen zin in incassobureau's en dergelijke want die gaan er komen.
Kan ik je nu al wel vertellen.
Verder wil ik nog steeds weten wat zij met mijn bedrijfsgegevens doen?
Wat moeten ze er mee?
Was dit alleen om mij voor te liegen zodat ik het contract aan ging?
Daarbij heb ik in de overstap een maand zonder internet gezeten.
Wat dus een enorme inkomsten derving is geweest voor mijn bedrijf.
Wie gaat dat vergoeden?
Als Telfort alles eerlijk op orde had of gewoon netjes op mijn berichten had gereageerd was dit allemaal niet zo gelopen!