LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bellen via carrie select

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
yava

bellen via carrie select

Ongelezen bericht door yava »

Weet iemand of het mogelijk is om via een carrier select te bellen.
Want volgens mij is UPC de enigste provider waar je niet via een Carrier Selct kunt bellen. of heb ik dat mis. voor mensen die niet weten wat een Carrier Select is dat is een maatschappij als Tele2.

Kan iemand mij met een serieus antwoord hierop reageren.

Gast

Re: bellen via carrie select

Ongelezen bericht door Gast »

carrier select is inderdaad alleen mogelijk via KPN
andere aanbieders van telefonie ondersteunen geen carrier select

maar.....

Stel je belt via UPC, dan heb je sowieso al tarieven die gelijk of lager zijn dan de gemiddelde carrier select, zeker als je van upc naar upc belt
( = 50% voordeel ten opzichte van KPN bel basis)

Voor internationale gesprekken zou je een zogeheten belkaart kunnen kopen voor bellen naar het buitenland.
Een andere goede optie voor internationaal bellen is via www.teledump.nl, dan bel je in via een 0900 nummer dat maar een paar cent kost, de facturering loopt dan gewoon via de nota van UPC/KPN.

Let wel goed op tarieven en voorwaarden (zie kassa.nl )

Om de meeste tarieven en aanbieders te vergelijken kijk eens op www. bellen.com

Gast

TELE1 op www.tele1.nl heeft volgens mij de meest gunstige tarieven vanaf 0,5Cent per minuut

cableguy

Ongelezen bericht door cableguy »

Je kunt met upc ook bellen via : http://www.telediscount.nl/

Gast

Onderstaand van de Telediscount site gekopieerd...

Prijsdoorbraak! Nationaal tarief van slechts 1 cpm zonder aanmelden!
(02.12.2003) Naast onze spectaculaire internationale tarieven is het nu ook mogelijk om voor een prikkie binnen Nederland te bellen.

Bel nu vanaf je vaste telefoon naar Nederland Vastnet voor slechts 1 cpm via 0900-1535 (1 cpm)

Dit fantastische tarief is geldig voor Nederland Vastnet en geldt zowel binnen als buiten de regio en kent geen piek- of daltarief. 0900-1535 is OOK voor KPN Belbasis klanten te gebruiken om veel goedkoper binnen Nederland te bellen!
Let op!: toets WEL netnummer + abonneenummer in!

Dus je belt eerst 0900 1535 en dan het nummer dat je wil bellen en dat kost dan euro 1 cpm...en da's niet veel toch?

Gesloten