LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaal te veel voor sloom internet KPN
betaal te veel voor sloom internet KPN
Hallo allemaal,
Ik betaal all jaren €19,95 voor langzaam internet van kpn, ik zag op hun website dat ze internet hebben van 8mb download en 1 mb uploud voor €25,00. Dus ik vraag me af hoezo me internet zo langzaam is.
Ik heb een test gedaan van internet speed en hij is erg laag voor 20 euro per maand..
bedankt!!
Ik betaal all jaren €19,95 voor langzaam internet van kpn, ik zag op hun website dat ze internet hebben van 8mb download en 1 mb uploud voor €25,00. Dus ik vraag me af hoezo me internet zo langzaam is.
Ik heb een test gedaan van internet speed en hij is erg laag voor 20 euro per maand..
bedankt!!
Laatst gewijzigd door NHK op 15 aug 2011 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: betaal te veel voor sloom internet KPN
Het is KPN en niet KNP, je kan dit veranderen, om op wijzig te drukken.
hobby1 schreef:Het is KPN en niet KNP, je kan dit veranderen, om op wijzig te drukken.
bedankt, heb veranderd!!!
Zijn maximum en geen minimum waarden.
dhc schreef:Zijn maximum en geen minimum waarden.
precies , hangt ook af hoever je van de centrale afzit.
Waar kan ik zien, waar de centrale is?
gevonden, maar 86 m
http://www.speedtest.nl/adsl/default.as ... oek+%3E%3E
gevonden, maar 86 m
http://www.speedtest.nl/adsl/default.as ... oek+%3E%3E
Laatst gewijzigd door NHK op 15 aug 2011 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.
waar de zendmast van kpn zit ,moet je effe googelen op je woonplaats met postcode.NHK schreef:Waar kan ik zien, waar de centrale is?
Laatst gewijzigd door ciske op 15 aug 2011 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze hebben hier eentje in de buurt Noordwijkerhout
de snelheid hangt er van af hoe ver je van die centrale zit , hoe dichterbij je zit hoe beter de snelheid.
Ik neem aan dat je voor deze meeting de PC via een ethernetkabel direct aan het modem hebt aangesloten.
-
Er wordt teveel waarde gehecht aan die snelheden. Als je nooit films downloadt ga je er geen klap op vooruit als je van die 3,5 naar 8mb/s gaat. Internetten gaat even snel bij 8mb/s als bij 3,5 mb/s. Ik spreek uit ervaring. Heb wel eens 8 mb/s gehad (ook nagemeten). Nu 3 mb/s. Je merkt er werkelijk he-le-maal niets van. Alleen downloaden van bestanden gaat wat langzamer. Dus soms 2 minuten langer wachten.
Ik heb vandaag een brief gekregen van KPN, maar ze reageren niet op mijn vraag via email? En het rare is dat ik dan weer hetzelfde bedrag betaal maar dan van 1,5 mbit naar 8 mbits? en na 12 maanden €25 per maand.
En ook als ik geen email had gestuurd dan hadden ze dit vast nooit gedaan!!!
En ook als ik geen email had gestuurd dan hadden ze dit vast nooit gedaan!!!
misschien een optie een andere provider te kiezen? dat kpn nooit op mails reageerd is algemeen bekend , doen de meeste providers niet.
Welke providers kunnen jullie me aanraden?
NHK schreef:Welke providers kunnen jullie me aanraden?
hierop ken je kijken of die in jouw woonplaats beschikbaar zijn, hou er wel rekening mee dat de snelheid die beloofd wordt niet altijd gehaald wordt.
http://www.breedbandwinkel.nl/providers
telfort kan ik je niet aanraden , voor de rest is het bij ieder wat.
dit is het topic wat telfort doet
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=99040
Laatst gewijzigd door ciske op 18 aug 2011 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- verified
- Contacteer:
Technisch is er geen beperking, lijnlengte naar centrale is ~499 meter. Via ADSL is tot 20Mbit mogelijk, als uw abonnement dit toelaat (wat nu niet het geval is) zal u deze snelheid ook volledig halen.
Ook VDSL (zoals Telfort Internet Max) is beschikbaar, verwachte downloadsnelheid op uw adres is 38-42Mbit.
Hugo
Ook VDSL (zoals Telfort Internet Max) is beschikbaar, verwachte downloadsnelheid op uw adres is 38-42Mbit.
Hugo
bericht gemeld, sluikreclame door webcaregevalTelfort webcare schreef:Technisch is er geen beperking, lijnlengte naar centrale is ~499 meter. Via ADSL is tot 20Mbit mogelijk, als uw abonnement dit toelaat (wat nu niet het geval is) zal u deze snelheid ook volledig halen.
Hugo
-
40 mbps voor 19,95:
http://www.dds.nl/adsl/abonnementen.php
En ook nog eens bij een kleine kwaliteitsprovider (KPN en Telfort horen daar zéker niet bij), waar klanten nog gratis te woord worden gestaan door een deskundige helpdesk door te bellen naar een gewoon telefoonnummer.
Reclame maken ze niet: mond-tot-mond reclame is voor DDS genoeg.
En geloof me: hoe meer reclame bedrijven maken, des te slechter ze meestal zijn. Denk aan die verschrikkelijke Tele2-reclames met dat valse schaap.
http://www.dds.nl/adsl/abonnementen.php
En ook nog eens bij een kleine kwaliteitsprovider (KPN en Telfort horen daar zéker niet bij), waar klanten nog gratis te woord worden gestaan door een deskundige helpdesk door te bellen naar een gewoon telefoonnummer.
Reclame maken ze niet: mond-tot-mond reclame is voor DDS genoeg.
En geloof me: hoe meer reclame bedrijven maken, des te slechter ze meestal zijn. Denk aan die verschrikkelijke Tele2-reclames met dat valse schaap.
Vreems dat je bij KPN op de site alleen kunt lezen wat je maximaal qua snelheid kunt krijgen en niet wat je in de praktijk kunt verwachten.
Zij hebben alle gegevens dus zij kunnen de (potentiele) klanten precies vertellen wat ze kunnen verwachten.
Kortom, de KPN is ongeloofwaardig.
Zij hebben alle gegevens dus zij kunnen de (potentiele) klanten precies vertellen wat ze kunnen verwachten.
Kortom, de KPN is ongeloofwaardig.