Vorige week kwam er weer eens iemand aan de deur om mij een chello abbonnement aan te bieden. Ik zei dus dat ik geen klant meer was omdat ze een aantal jaren geleden mij verkeerde fakturen hadden gestuurd met alle gevolgen van dien. Ik vroeg hem of alles onder controlle was nu. Het antwoord: ja hoor alles gaat prima!
Haha. Nu heeft upc mij 3 jaar geleden afgesloten (denken ze) omdat ik de dubbele/foutieve fakturen niet wilde betalen. Sinds dien heb ik gratis internet want ik heb nooit meer wat van ze gehoord maar ze hebben me ook niet afgesloten. Ik heb hun toendertijd wel per fax laten weten dat ik afgesloten wilde worden. Zijn er meer mensen met dit "probleem"?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalingen onder controlle?!
Re: betalingen onder controlle?!
ik heb ook maanden lang nadat ik had opgezegd gebruik kunnen maken van zowel internet als kabelabonnement. volgens upc waren mijn opzeggingsbrieven niet aangekomen. ik had ze zowel aangetekend verzonden als persoonlijk langsgebracht. op een gegeven moment heb ik maar zelf het modem langsgebracht. Kabel TV doet het 2 en een half jaar later nog steeds.
maar voor de rest hebben ze alles nog stees onder controle!
maar voor de rest hebben ze alles nog stees onder controle!
hallo tros radar ik heb een vraag sinds vorige maand krijg ik een rekening van upc radio en tv ik heb er lang op zitten puzzelen hoe het kwam dat ik opeens bijna 39 euro moest betalen ik dacht dat kan niet voor 1 maand dat is zo,n euro of 12 a 13, ik heb upc gebeld ook nog eens 20 eurocent per minuut en vroeg hoe het kwam dat ik zoveel in 1 keer moest betalen er werd mij gezegd upc is aan het opschalen wat er op neer komt dat ik en andere clienten 3 maanden vooruit radio en tv moeten gaan betalen,dit vind ik belachelijk even de rente ook nog meepikken ik zij tegen de goede man ik zal ook eens vragen of ik m,n loon ook voor 3 maanden vooruit kan krijgen, maar ja dat had er niets mee te maken werdt mij medegedeeld,hoe kijken jullie van radar hier tegen aan? graag een reactie! ik zou van u nog een sticker ontvangen tot op heden nog niets? dank u!
In de Algemene Voorwaarden staat aangegeven dat je de abo-kosten bij vooruitbetalng per drie maanden verschuldigd bent. Daar ben je dus zelf akkoord mee gegaan bij aanvang van het abonnement.
En sinds 1 januari dit jaar moeten allee abonnees met alleen kabeltelevisie per kwartaal of per jaar betalen, daar is vorig jaar een brief over gestuurd. Waarschijnlijk woon je in een gemeente die eerst niet akkoord is gegaan met de tariefsverhoging per 1 januari dit jaar, waardoor er eerst nog per maand is gefactureerd. Nu er akkoorden zijn bereikt, gaat ook de kwartaalfacturering van start.
En sinds 1 januari dit jaar moeten allee abonnees met alleen kabeltelevisie per kwartaal of per jaar betalen, daar is vorig jaar een brief over gestuurd. Waarschijnlijk woon je in een gemeente die eerst niet akkoord is gegaan met de tariefsverhoging per 1 januari dit jaar, waardoor er eerst nog per maand is gefactureerd. Nu er akkoorden zijn bereikt, gaat ook de kwartaalfacturering van start.
Oh, en de kosten voor bellen zijn 10 cent per minuut, niet 20.