LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] borg bij chello

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
doede

borg bij chello

Ongelezen bericht door doede »

Hallo

Bij chello hoor je een borg te betalen bij aanschaf van kabelinternet voor het modem.
Per 1 oktober heb ik mijn lidmaatschap opgezegd bij chello en gevraagd de borg terug te sturen. na een 5 tal emailtjes en verschillende keren bellen heb ik nog steeds deze borg niet terug.
zijn er meer mensen die met dit soort ongein te maken hebben en wat kunnen we er aan doen om alsnog ons geld terug te krijgen. als chello of upc geld van ons moet hebben staan ze gelijk klaar met een dreigement van deurwaarder en zo maar waneer ze zelf moeten betalen geven ze niet thuis

Gast

Re: borg bij chello

Ongelezen bericht door Gast »

zie onderstaande topic om je geld terug te halen

http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=25702

Gast

Re: borg bij chello

Ongelezen bericht door Gast »

Vergeet vooral niet op je rekeningafschrift te kijken. Bij mij was de borg verrekend met de laatste rekening. Een collega die al een half jaar probeerde zijn borg terug te krijgen, bleek ook niet goed gekeken te hebben. Hij had hier talloze brieven over geschreven en vele keren over gebeld. UPC had dit zelf blijkbaar ook niet door......

Gesloten