Sinds oktober heb ik het makkelijke 3-1 pakket van Tele2.
Ik heb gebruik gemaakt van hun aanbod dusdanig dat ik de eerste 6 maanden slechts 20 euro per maand betaal.
Heden heb ik mijn derde factuur ontvangen en nadat ik de eerste 2 nogal achterloos betaald heb viel mij bij de derde factuur op dat er bij deze en ook de twee voorgaande facturen 19% BTW over de 20 euro in rekening wordt gebracht en dat terwijl Tele2 claimt dat ik maar 20 euro per maand hoef te betalen; in mijn ogen is dat 20 euro netto.
Foutje denkt U maar nu blijkt dat er, omdat ik mijn aansluiting digitaal heb aangevraagd, op het bestelformulier vermeld wordt dat alle bedragen, dus ook de 20 euro per maand, inclusief BTW zijn.
Het is niet een groot bedrag maar toch betaald U per maand 19% extra BTW oftewel 3,80 euro welke reeds in de overeengekomen prijs van euro 20,00 per maand zijn opgenomen!
Zou ik het contract kunnen annuleren vraag ik mij af
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BTW en Tele2
Re: BTW en Tele2
Als ik U was zou ik eerst proberen om bij Tele2 te vragen waarom zijn het product niet voor de afgeproken prijs leveren. U heeft tenslotte een bewijs van wat U zou gaan betalen.Foutje denkt U maar nu blijkt dat er, omdat ik mijn aansluiting digitaal heb aangevraagd, op het bestelformulier vermeld wordt dat alle bedragen, dus ook de 20 euro per maand, inclusief BTW zijn.
Het is niet een groot bedrag maar toch betaald U per maand 19% extra BTW oftewel 3,80 euro welke reeds in de overeengekomen prijs van euro 20,00 per maand zijn opgenomen!
Zou ik het contract kunnen annuleren vraag ik mij af
-
Beste Covey,
Ik heb ook je bericht hierover op het Tele2 forum gelezen. Jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over de facturen en BTW. De maandelijkse abonnementskosten zijn inclusief BTW.
Op je facturen worden abonnementskosten en eventuele verbruikskosten en/of eenmalige kosten allemaal apart vermeld inclusief BTW. Onderaan vind je het totaalbedrag van alle kosten inclusief BTW. Ook het totaalbedrag exclusief BTW wordt vermeld en het totaalbedrag aan BTW wat al wel bij de maandelijkse kosten op je factuur is inbegrepen. De BTW van 19% wordt onderaan niet nogmaals berekend maar wordt alleen vermeld zodat duidelijk is welk bedrag je aan BTW betaald. Er worden dus geen dubbele kosten berekend voor BTW.
Hopelijk is het zo duidelijk! Mocht je nog vragen hebben over je facturen dan kan de klantenservice je hierbij helpen: http://www.tele2.nl/klantenservice.html
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb ook je bericht hierover op het Tele2 forum gelezen. Jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over de facturen en BTW. De maandelijkse abonnementskosten zijn inclusief BTW.
Op je facturen worden abonnementskosten en eventuele verbruikskosten en/of eenmalige kosten allemaal apart vermeld inclusief BTW. Onderaan vind je het totaalbedrag van alle kosten inclusief BTW. Ook het totaalbedrag exclusief BTW wordt vermeld en het totaalbedrag aan BTW wat al wel bij de maandelijkse kosten op je factuur is inbegrepen. De BTW van 19% wordt onderaan niet nogmaals berekend maar wordt alleen vermeld zodat duidelijk is welk bedrag je aan BTW betaald. Er worden dus geen dubbele kosten berekend voor BTW.
Hopelijk is het zo duidelijk! Mocht je nog vragen hebben over je facturen dan kan de klantenservice je hierbij helpen: http://www.tele2.nl/klantenservice.html
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Klopt, de fout ligt bij mij!
Ik was te snel, te overijverig of wat dan ook zij.
Mijn excuses!
Ik was te snel, te overijverig of wat dan ook zij.
Mijn excuses!
-
Beste Covey,
Fijn dat de facturatie nu in ieder geval duidelijk is!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Fijn dat de facturatie nu in ieder geval duidelijk is!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2