Sinds december 2011 ben ik klant bij Caiway met een alles in 1 HD Easy pakket en betaal hiervoor ongeveer zo`n 45.00 euro per maand.
Nu zag ik op de site van Caiway dat ze een actie hebben voor nieuwe klanten: een alles in 1 HD Easy pakket (precies hetzelfde als wat ik nu heb...) nu voor maar 25.00 euro per maand en dat 12 maanden lang (totaal 20 euro korting x 12 maanden is totaal 240.00 euro!!!) Navraag bij de klantenservice gedaan volgens deze mevrouw konden alleen nieuwe klanten dit abonnement afsluiten. Voor bestaande klanten was er geen enkele korting mogelijk.
Ik begrijp heel goed dat bedrijven nieuwe klanten proberen te trekken met een (kleine) korting of een cadeau of iets dergelijks, maar totaal 240.00 euro korting?? Dat is wel heel erg veel!!!
Dus....maar een mailtje aan gewaagd bij de Caiway, krijg je dit als antwoord:
"De actie welke u benoemd geld enkel en alleen voor nieuwe klanten welke een glasvezel pakket wensen maar waar dit nog niet geheel mogelijk is.
Daar waar tussen 3 en 12 maanden het glas pakket geleverd zal worden krijgen mensen bij het aanmelden een instap pakket via de coax , welke soort gelijk is als uw huidige easy voor zolang het duurt tot het glas pakket geleverd wordt a 25,- per maand.
Dit geld ook niet voor bestaande abonnees of mensen welke een alles in 1 coax pakket aanvragen."
Op de website van Caiway of in de brief die mensen hebben ontvangen die nog geen klant zijn, wordt bij deze actie met geen woord gerept over glasvezelpakket!!! Dit is gewoon weer zo`n stunt om een heleboel nieuwe klanten te trekken!!
Begrijp me goed....ik begrijp heel goed dat bedrijven kortingen geven voor nieuwe klanten, maar de huidige klant daarbij zo achterstellen en daarvoor ook niks doen of tegemoet komen of compenseren...dat begrijp ik niet!! 240 euro verschil is een aardig bedrag en nu Caiway zijn vaste klant hierin niet wil compenseren denk ik er toch hard over om dan maar van leverancier te wisselen om ook maar korting te krijgen (dat terwijl ik buiten dit alles wel tevreden ben over de diensten van Caiway en er eigenlijk ook niet weg wil)
Heel jammer dat ze op deze manier toch de vaste klanten wegjagen....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Caiway benadeelt vaste klanten voor 240,00 euro!!
Re: Caiway benadeelt vaste klanten voor 240,00 euro!!
Geachte meneer...
Vertrek bij deze aanbieder Caiway en laat je vrouw op haar naam en bank nummer aanmelden als nieuwe klant.
Dat ze zowel U afsluiten en opzeggen en haar aanmelden en nieuwe modem krijgen en oude inleveren veel werk en dus geld kost is hun probleem.
Wel zit je dan zonder TV of Internet en moet je haar lief benaderen.....
Zo pak je dit soort creatieve nieuwe klanten actie terug.
Alleen je mail adres bij deze aanbieder vervalt dus tijdig G mail of Live.nl regelen als alternatief dat niet provider gebonden is.
Vertrek bij deze aanbieder Caiway en laat je vrouw op haar naam en bank nummer aanmelden als nieuwe klant.
Dat ze zowel U afsluiten en opzeggen en haar aanmelden en nieuwe modem krijgen en oude inleveren veel werk en dus geld kost is hun probleem.
Wel zit je dan zonder TV of Internet en moet je haar lief benaderen.....
Zo pak je dit soort creatieve nieuwe klanten actie terug.
Alleen je mail adres bij deze aanbieder vervalt dus tijdig G mail of Live.nl regelen als alternatief dat niet provider gebonden is.
Re: Caiway benadeelt vaste klanten voor 240,00 euro!!
Heel creatief bedacht maar het probleem is dat ik alleen woon......dan gaat deze vlieger helaas niet op. Nog andere creatieve ideeen?????
En oh ja....het is mevrouw....
En oh ja....het is mevrouw....