LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] canaal digitaal
canaal digitaal
onlangs wou ik overstappen van provider xs4all naar canaal digitaal
na goede en gemaakte afspraken met canaal digitaal voor instalitie,was alles goed geregeld
hier mee , er moest eerst 29,50 betaald zijn voor de bank gegevens
en gaf hier voor autimatich incasso voor om af te schrijven bij de bank,
een week later zou dan een monteur komen voor instalatie ,maar kwam niet opdagen
na contact waarom de monteur niet kwam opdagen kreeg ik te horen dat de automatiche afschrijving niet was gelukt na weer contact dat ik per direct heb over gemaakt ging canaal digitaal weer niet akkoord ,ik kon toen het instalatie pakket wel krijgen moest ik daar voor naar wommels zo n 125 verder en het zelf maar moest gaan ophalen
ik beschik niet over een auto zoals ik uitlegde aan canaal digitaal hadden ze geen antwoord meer op ,twee dagen later vroeg ik aan canaal digitaal als ik geen aansluiting kan krijgen dan wil ik graag de 29,50 terug op mijn rekening maar daar moest ik dan 14 dagen op wachten inmiddels 4 weken ben dan ook bang dat ik dit niet terug zie
zou zeggen canaal digitaal bedankt voor niet de aansluiting niet nagekomen afspraken
en de korte reacties waar je in afgemaakt word als een niks nut
na goede en gemaakte afspraken met canaal digitaal voor instalitie,was alles goed geregeld
hier mee , er moest eerst 29,50 betaald zijn voor de bank gegevens
een week later zou dan een monteur komen voor instalatie ,maar kwam niet opdagen
na contact waarom de monteur niet kwam opdagen kreeg ik te horen dat de automatiche afschrijving niet was gelukt na weer contact dat ik per direct heb over gemaakt ging canaal digitaal weer niet akkoord ,ik kon toen het instalatie pakket wel krijgen moest ik daar voor naar wommels zo n 125 verder en het zelf maar moest gaan ophalen
ik beschik niet over een auto zoals ik uitlegde aan canaal digitaal hadden ze geen antwoord meer op ,twee dagen later vroeg ik aan canaal digitaal als ik geen aansluiting kan krijgen dan wil ik graag de 29,50 terug op mijn rekening maar daar moest ik dan 14 dagen op wachten inmiddels 4 weken ben dan ook bang dat ik dit niet terug zie
zou zeggen canaal digitaal bedankt voor niet de aansluiting niet nagekomen afspraken
en de korte reacties waar je in afgemaakt word als een niks nut
Re: canaal digitaal
er moest eerst 29,50 betaald zijn voor de bank gegevens
Automatische incasso kan jezelf of door de bank laten terugboeken!
waarom dit bedrag niet kon worden afgeschreven is mij onbekend
heb hier dan ook goed ruzie gehad met de bank
het gebeurde ook bij de verzekeringen achmea
he dan ook tegen de bank gezegt via mail dat ik zelf beslis wie ik automatiche afschrijvijngen wil laten doen ,antwoord van de bank laat nog op zich wachten
heb hier dan ook goed ruzie gehad met de bank
het gebeurde ook bij de verzekeringen achmea
he dan ook tegen de bank gezegt via mail dat ik zelf beslis wie ik automatiche afschrijvijngen wil laten doen ,antwoord van de bank laat nog op zich wachten
dit klinkt me meer in de oren van
" veel geschreeuw en weinig wol, zei de duivel toen hij een varken schoor "
TS voldoet niet aan zijn eigen verplichtingen maar vindt van wel en probeert nu de ander de schuld te geven.
hmm... daar hebben we al heel veel threads en topics van...
" veel geschreeuw en weinig wol, zei de duivel toen hij een varken schoor "
TS voldoet niet aan zijn eigen verplichtingen maar vindt van wel en probeert nu de ander de schuld te geven.
hmm... daar hebben we al heel veel threads en topics van...
-
Ik woon een groot deel van het jaar in Spanje. We hebben in Nederland al canaldigitaal. Ik zag via hun site dat er een aanbieding was om je vakantiehuis ook een schotel te plaatsen. Dit leek mij een goed plan, dus ik bestelde het pakket incl schotel, koppen voor HD ontvangst, HD ontvanger en kabel en 3 maanden abonnementsgeld vooruit betalen. Goed alles geregeld en ook dat ik kon aangeven dat alles naar Spanje zou kunnen worden verzonden, alles zorgvuldig ingevuld en 2 februari 2014 kreeg ik via de mail de bevestiging dat alles zou worden opgestuurd. Na een maand niks gehoord, na veel heen en weer bellen en 45 euro lichter (bellen vanuit buitenland naar canaldigitaal, en nooit enige beloofde respons via de mail bleek ze het te hebben opgestuurd naar mijn Nederlandse adres........weer gebeld en gemaild geen reactie, uiteindelijk het adres in Spanje op de bon, weliswaar weer een verkeert straatnummer maar daar hadden wij wel een oplossing voor. Kregen we een mail dat ze het adres niet konden vinden, of wij ons buitenland telefoonnummer konden doorgeven, natuuuuuuuurlijk!!!!!! Het is schandalig hoe je behandeld wordt. Beloftes die niet worden nagekomen wekt zeer grote ergernis, en ik heb er geen vertrouwen meer in dat het goed komt. Ze reageren gewoon dat als ik vragen heb ik kan bellen???!!!!???.Het is weer opgestuurd telefoonnummer hebben ze doorgegeven......nu 3 weken geleden.........help wat moet ik doen????????>Ik wacht dus nu ruim 3 MAANDEN OP MIJN BESTELLING!!!!!
-
hillenburg schreef:Ik woon een groot deel van het jaar in Spanje. We hebben in Nederland al canaldigitaal. Ik zag via hun site dat er een aanbieding was om je vakantiehuis ook een schotel te plaatsen. Dit leek mij een goed plan, dus ik bestelde het pakket incl schotel, koppen voor HD ontvangst, HD ontvanger en kabel en 3 maanden abonnementsgeld vooruit betalen. Goed alles geregeld en ook dat ik kon aangeven dat alles naar Spanje zou kunnen worden verzonden, alles zorgvuldig ingevuld en 2 februari 2014 kreeg ik via de mail de bevestiging dat alles zou worden opgestuurd. Na een maand niks gehoord, na veel heen en weer bellen en 45 euro lichter (bellen vanuit buitenland naar canaldigitaal, en nooit enige beloofde respons via de mail bleek ze het te hebben opgestuurd naar mijn Nederlandse adres........weer gebeld en gemaild geen reactie, uiteindelijk het adres in Spanje op de bon, weliswaar weer een verkeert straatnummer maar daar hadden wij wel een oplossing voor. Kregen we een mail dat ze het adres niet konden vinden, of wij ons buitenland telefoonnummer konden doorgeven, natuuuuuuuurlijk!!!!!! Het is schandalig hoe je behandeld wordt. Beloftes die niet worden nagekomen wekt zeer grote ergernis, en ik heb er geen vertrouwen meer in dat het goed komt. Ze reageren gewoon dat als ik vragen heb ik kan bellen???!!!!???.Het is weer opgestuurd telefoonnummer hebben ze doorgegeven......nu 3 weken geleden.........help wat moet ik doen????????>Ik wacht dus nu ruim 3 MAANDEN OP MIJN BESTELLING!!!!!
Minder uitroeptekens gebruiken, vooral niet betalen en verder rustig afwachten en naar de Spaanse TV kijken.hillenburg schreef:...wat moet ik doen? ... Ik wacht dus nu ruim 3 MAANDEN OP MIJN BESTELLING...
encore schreef:Minder uitroeptekens gebruiken, vooral niet betalen en verder rustig afwachten en naar de Spaanse TV kijken.hillenburg schreef:...wat moet ik doen? ... Ik wacht dus nu ruim 3 MAANDEN OP MIJN BESTELLING...
Daar kan ts wat mee Nog andere adviezen ???
Neen, jij!Har06 schreef:encore schreef:Minder uitroeptekens gebruiken, vooral niet betalen en verder rustig afwachten en naar de Spaanse TV kijken.hillenburg schreef:...wat moet ik doen? ... Ik wacht dus nu ruim 3 MAANDEN OP MIJN BESTELLING...
Daar kan ts wat mee Nog andere adviezen ???
[Daar kan ts wat mee Nog andere adviezen ??? [/quote]
Neen, jij! [/quote]
Ja geen loze kreten slaken
Neen, jij! [/quote]
Ja geen loze kreten slaken