LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Capaciteitproblemen bij Tele 2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mr. Nice

Capaciteitproblemen bij Tele 2

Ongelezen bericht door Mr. Nice »

6 weken geleden internet aangevraagd bij Tele 2 maar op de geplande aansluitdag niks. Ik bellen, zegt Tele 2 dat er geen plaats meer is in mijn wijkcentrale en dat ik nog tot 3 maanden zou moeten wachten of er uberhaupt een plekje komt. Ik kan wel van de overeenkomst af als ik 237,00 euro betaal!
Dat is toch van de gekke om in deze tijd van vooruitgang/snelheid je 3 maanden moet wachten op dat lousy internet!
Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft een oplossing?
Bvd

Harley713

Re: Capaciteitproblemen bij Tele 2

Ongelezen bericht door Harley713 »

Ja ook hier zouden ze volgens de brief 20 februari komen, werd netjes 6 keer gesmst en vervolgens werd het zelfs 11 februari mij schriftelijk bevestigd. Er werd een zeer slecht nederlands sprekende monteur met tom tom gestuurd die zelfs na heen en weer gebel niet de weg naar mijn adres wist te vinden en zonder de boel aan te sluiten naar Amsterdam terugkeerde. Zij stellen dat je € 40,00 moet betalen als je niet thuis geeft en ik had er een dag voor vrij genomen. Ik heb het telefoonnummer gebeld vanwaar de monteurs komen en die zouden het doorgeven aan het hoofdkantoor maar belde de volgende dag toch ook maar met het hoofdkantoor omdat je eigenlijk al aanvoelt dat er er niets wordt ondernomen. Ze vertelden me daar ronduit dat ze niks kunnen toezeggen zelfs niet wanneer je wordt teruggebeld. Die vrijdag ochtend ook maar een klacht via de contactsite verstuurd en daar werd maandag gebeld of er al contact met me is opgenomen en verder is er tot vandaag 27 februari niets ondernomen. Geloof het of niet net nu ik dit stukje schrijf ik gebeld wordt en staat nu een afspraak voor woensdag ochtend 4 maart, wordt vervolgd. Maar ik vraag me dus ook af of ze bij wanprestatie jou wel aan zo'n jaarcontract kunnen houden en hoe dat zit met mijn schade....

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Mr Nice

Ik zou de overeenkomt ONTBINDEN want als zij een datum noemen zou er plek zijn en als zij niet kunnen leveren mag je elders een verbinding nemen.

U heeft een contract voor een bepaalde opleverdatum gekregen en daar moeten zij zich aan houden.

Betaal geen boete want niemand wil voor 6 weken die hier tussen zitten leveren.

Vraag ook of KPN wel kan leveren want dat is het bewijs dat er voldoende kabels zijn.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Waarom kijken sommige mensen niet verder dan hun neus lang is? Gemakzucht? Er is al een hele lange draad over dit specifieke onderwerp. Lees daarom eerst het forum even door voordat je een nieuw topic start.

Maar goed: jouw verhaal illustreert voor de zoveelste keer wat voor een achterbakse en valse dievenbende Tele2 is. In jouw geval heb je het wettelijke recht de overeenkomst per direct te ontbinden omdat ze niet binnen 30 dagen hebben geleverd. En dan beweren ze glashard dat ze 237 euro in rekening mogen brengen. Onbegrijpelijk dat is soort misleiding niet strafbaar wordt gesteld! En voordat Tele2 in dit draadje gaat reageren (Alex W. van Tele2 die de beerput hier dicht probeert te houden): gewoon negeren!

http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider

Voor verdere info en instructies:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=67504

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Dat er te weinig capaciteit is in de hoofdverdeler of wijkverdeler kan natuurlijk.

Vooral de wijkverdeler heeft een beperkte koper verbinding naar de hoofdverdeler, en de rest is glas.

Maar zolang er niks geleverd is heb je ook geen abonnement lijkt mij, het ontbinden moet zeker mogelijk zijn immers je kan beroepen op het niet na leven van het contract door Tele 2 die niet levert.

Ik zal hier niet mee accoord gaan en het contract laten ontbinden omdat Tele2 niet kan leveren.

Gesloten