Ik heb zelfs mijn internetabbonnement verhoogd, telefonie aangeschaft en digitale tv aangevraagd.
Nu kreeg ik ongeveer een maand nadat ik mijn woning had betreden een rekening van casema van maar liefst € 150,- voor het aanleggen van de kabels in mijn woning.
Ik was hier door casema van te voren niet van op de hoogte gebracht en ben van mening dat ik deze kosten niet zou hoeven te betalen, aamgezien ik al jaren klant ben van casema en gewoon mijn diensten heb verhuisd.
Vanaf 19 december 2007 tot heden ongeveer 12 keer contact gehad met de klantenservice en niemand die mij kon vertellen waarom ik deze kosten zou moeten betalen, maar dat moest nou eenmaal!!!!!
Nu eindelijk na 8 weken en een hoop irritatie teruggebeld met de mededeling dat dit vermeld zou staan in de algemene voorwaarden en dat het jammer is dat ik hiervan niet op de hoogte was gebracht.
Als ik dit van te voren had geweten, dan had ik mijn diensten bij een andere provider ondergebracht, maar nu zit ik overal weer een jaar aan vast en het enige dat ik van casema krijg te horen is dat ik gewoon pech heb en het maar uit moet zoeken
Ik weet dat er veel meer mensen in onze nieuwbouwwijk hier heel veel problemen mee gehad hebben, maar dat uiteindelijk iedereen maar betaald om van de stress af te zijn.......dit is voor mij echt te schandalig voor woorden.
Zijn er misschien nog meer mensen die hier ervaringen mee hebben en heeft iemand enig idee of hier nog iets aan te doen is????
Alvast bedankt voor de reactie.
Grot Peter