LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jlthkoch

Cashback Online

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Provider Online had enige tijd geleden de actie dat je 50 euro "cashback" (geld terug) zou krijgen als nieuwe klant na 3 geslaagde incasso's.

Begin september was het zover. Omdat ik het geld nog niet ontvangen had een mailtje gestuurd en ik zou het eind september/begin oktober gestort krijgen.
Begin oktober nog niets ontvangen, dus weer een mailtje gestuurd: het zou zo snel mogelijk gestort worden.
Na een paar weken niets ontvangen en weer een mailtje en het geld zou de 26e (oktober) worden overgemaakt.
Vorige week niets ontvangen dus vandaag weer een mailtje gestuurd en nu zal het begin volgende maand (december?) worden gestort.
Zijn er mensen die het al ontvangen hebben of is Online ook weer zo'n bedrijf met veel praatjes en beloften zonder dat er iets gebeurt?
Ik ging bij Ziggo weg wegens de administratieve bende en Online beloofde (uiteraard) beter te zijn dan Ziggo, maar dit lijkt in ieder geval weer nergens naar..........

jlthkoch

Re: Cashback Online

Update:

Men geeft nu aan dat het 26 oktober is overgemaakt, toch wel vreemd dat het dan op 9 november nog niet op je rekening staat........

Kennelijk is Online ook weer zo'n provider met mooie verhaaltjes om je maar over te halen klant te worden, maar als je dan eenmaal klant bent loopt men niet meer zo hard.......

zegjijhetmaar-

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Qfast.com is een prima provider voor ADSL-2 eerlijke mensen ben er 5-jaar klant geweest. Komen hun afspraken na en 20Mb is altijd gehaald hier. Is BBNED !

Om andere redenen wilde ik een hogere snelheid hebben en heb dat gevonden bij , jawel Ziggo.

S6

jlthkoch

zegjijhetmaar- schreef:Qfast.com is een prima provider voor ADSL-2 eerlijke mensen ben er 5-jaar klant geweest. Komen hun afspraken na en 20Mb is altijd gehaald hier. Is BBNED !

Om andere redenen wilde ik een hogere snelheid hebben en heb dat gevonden bij , jawel Ziggo.

S6
Ziggo leverde in mijn geval zelfs een lagere snelheid en bovendien is het een zeer slechte provider, daarom weggegaan bij Ziggo.

Gesloten