LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello belazerd de zaak
Chello belazerd de zaak
Chello doet net alsof ze hun datalimit en fair use politi afschaffen. Wel houdt de kabelboer het recht om bij overmatig internetgebruik maatregelen te nemen. Waar hebben we het hier nog over. Chello probeert XS4ALL te evennaren om hun concurentiepositie die toch terecht al zo slecht is te verbeteren. Maar we houden wel een slag om de arm. Dit is niets anders dan abonnees op een dwaalspoor zetten. Er is gewoon niets verandert. Ze kunnen nog even hart ingrijpen als vroeger alleen nu onder een andere pet. Dit heet op subtiele wijzen de zaak oplichten. Hopelijk zal uit de praktijk blijken dat dit soort oplichteers geen bestaansrecht hebben
Re: Chello belazerd de zaak
Ik denk dat wij (de critici) nu eens niet direct van de hoge toren moeten blazen. Ik ben ook best critisch, maar ik wil best geloven dat die datalimiet afgeschaft is. Ik kan me niet voorstellen dat ze zichzelf zo enorm voor *** zouden zetten.
Het enige wat we nu kunnen doen is afwachten. Want ik geef je op een briefje dat er nu mensen 24/7 aan het downloaden zijn op volle snelheid. Alleen om te kijken waar de grens ligt.
Dus we horen het vanzelf.
Het enige wat we nu kunnen doen is afwachten. Want ik geef je op een briefje dat er nu mensen 24/7 aan het downloaden zijn op volle snelheid. Alleen om te kijken waar de grens ligt.
Dus we horen het vanzelf.
Ben het eens met Gast. Laten we eerst even gaan kijken wat er nu gaat gebeuren. Er zullen altijd mensen blijven die gaan zeuren; zelfs als chello plus 10 euro is.
Laten we nu eerst blij zijn met het behaalde resultaat.
Laten we nu eerst blij zijn met het behaalde resultaat.
het behaalde resultaat???????Laten we nu eerst blij zijn met het behaalde resultaat.
er waren gewoon 2000 opzeggingen per week, dus ze werden een beetje heel erg bang
en hiep hiep hoera, de mijne zat ook bij die 2000 in 1 van de weken
nog ff volhouden op dat brakke netwerk van ze
ik heb zelf ook chello en nergens last van.
verbinding is altijd stabiel!
Modem: Motorola Surfboard
ik heb zelf ook chello en nergens last van.
Wacht maar tot je buurman ook bij Chello zit. Dan heb gelijk geen verbinding meer..
Wacht maar tot je buurman ook bij Chello zit. Dan heb gelijk geen verbinding meer..
-
Beste Mensen,
Wanneer houden jullie op met klagen en zeuren. Op dit moment heb ik uitstekend internet van hen en de Fair Use Policy is ook weg. Zij zijn de eerste die die Fair use Policy weg hebben. Ik heb 4 Mb downstream en 1 Mb upstream en dat loopt zo vreselijk perfect!!
Een bos bloemen en een kadobon aan Monique Nanninga die dit voor welkaar heeft gekregen na aanraden van een klant die Jan Prins heet. Zij hebben mede door deze klant ingezien dat het niets uitmaakt hoeveel er gedownload word. iemand met en groot pallet download veel, maar daar betaalt hij ook voor en iemand die de chello light neemt die download veel minder, maar die heeft het kennelijk gewoon niet nodig. Ze zijn nu alweer in hun hoofd bezig de Chello Classic tot 8 Mb te maken en de plus 16 Mb. Het moet niet gekker worden, maar ze gaan het wel doen in de komende twee jaar. Ik blijf zitten.
Uh, overigens, die Jan Prins, was ik maar hoor, maar ik ben ook een IT manager en daar luisteren ze naar.
Dus geen slecht woord meer over hun. Dan moet je maar een andere provider zoeken.
Groet,
Neptunus.
Wanneer houden jullie op met klagen en zeuren. Op dit moment heb ik uitstekend internet van hen en de Fair Use Policy is ook weg. Zij zijn de eerste die die Fair use Policy weg hebben. Ik heb 4 Mb downstream en 1 Mb upstream en dat loopt zo vreselijk perfect!!
Een bos bloemen en een kadobon aan Monique Nanninga die dit voor welkaar heeft gekregen na aanraden van een klant die Jan Prins heet. Zij hebben mede door deze klant ingezien dat het niets uitmaakt hoeveel er gedownload word. iemand met en groot pallet download veel, maar daar betaalt hij ook voor en iemand die de chello light neemt die download veel minder, maar die heeft het kennelijk gewoon niet nodig. Ze zijn nu alweer in hun hoofd bezig de Chello Classic tot 8 Mb te maken en de plus 16 Mb. Het moet niet gekker worden, maar ze gaan het wel doen in de komende twee jaar. Ik blijf zitten.
Uh, overigens, die Jan Prins, was ik maar hoor, maar ik ben ook een IT manager en daar luisteren ze naar.
Dus geen slecht woord meer over hun. Dan moet je maar een andere provider zoeken.
Groet,
Neptunus.
Op het moment dat UPC misschien een keer eerlijk wordt???????Beste Mensen,
Wanneer houden jullie op met klagen en zeuren.
Tja wel lullig, we houden dus NOOIT op
Hey neppie sinds ongeveer 2 jaar heb ik ook probleemloos internet, en ook heb ik geen last meer van spookrekeningen en facturen welke niet correct zijn, voor die tijd was dat wel anders.
Maarja nu heb ik dan ook adsl en geen kwello meer
Maarja nu heb ik dan ook adsl en geen kwello meer
Hoezo een veer in je r e e t steken,Uh, overigens, die Jan Prins, was ik maar hoor, maar ik ben ook een IT manager en daar luisteren ze naar
vind je maar een arrogante kwal
trouwens neptunus volgens mij ben ik je ook op andere forums tegen gekomen en toen was compuserve alles he
trouwens neptunus volgens mij ben ik je ook op andere forums tegen gekomen en toen was compuserve alles he
Hij heeft zeker een baantje als helpdeskmedewerker Hahahah
Hij heeft zeker een baantje als helpdeskmedewerker Hahahah
Sorry hoor, maar Jan Prins klint erg ongeloofwaardig. Een bos bloemen naar UPC? Ik stuur de autogarage na een grote beurt toch ook niet een fles champagne omdat ik zo blij zo ben dat ik de rekening mag betalen?
In mijn eigen stulpje ben ik én Groot Aandeelhouder én Algemeen Directeur én ook nog eens Directeur Informatie Technologie....
Digitale TV van KPN is trouwens ook geen alternatief voor UPC : veel storingen en traag... kijk uit voor trams en magnetrons.
In mijn eigen stulpje ben ik én Groot Aandeelhouder én Algemeen Directeur én ook nog eens Directeur Informatie Technologie....
Digitale TV van KPN is trouwens ook geen alternatief voor UPC : veel storingen en traag... kijk uit voor trams en magnetrons.
-
Of dat storingsgevoelige van KPN inderdaad zo'n groot manco is weet ik niet, maar ik weet wel dat ik dan een groot aantal zenders moet gaan missen, dat houd mij nog even tegen
Wij hebben die Hasjroker nu genoeg gewaarschuwd. Als hij kritiek heeft kunt hij ons bellen. Je gaat niet op dergelijke wijze Chello belachelijk zitten maken. Zelf roept hij dat hij bij XS4ALL zit. Dus heeft hij dan met Chello niets meer te maken. We gaan hem afsluiten van alle diensten w.o ook TV. Als hij denkt dat die de enige is kan ik hem troosten. Er staan er nog meer op de nominatie
Je kan nu wel gaan dreigen, maar je weet niet eens wie 'hasjroker' is. Bovendien is iemand zomaar afsluiten in strijd met de algemene voorwaarden van UPC welke zijn overgekomen tussen klant en leveranicer (UPC) en is deze in strijd met de Nederlandse wetgeving.
Als je overtuigd bent van UPC's perfectheid, dan laat je je toch niet opfokken door een stelletje anonieme posters?
Als je overtuigd bent van UPC's perfectheid, dan laat je je toch niet opfokken door een stelletje anonieme posters?
Jan Prins / Neppie / Neptunes is geen IT-manager, het is gewoon een UPC-er:
Beste Mensen,
Groet,
UPC heeft last van de uploadsnelheden die inderdaad een derde is van wat ze moeten zijn. Binnen 16 weken is het probleem verholpen. De downstream staat op 20% van de snelheid, want we moesten toch de Fair Policybeleid afschaffen en het moet toch ergens van betaalt worden. Moet je maar een easy nemen. Die is 15,= goedkoper en heb je wel ene harde datalimiet van 250 Mb.
Hehe!!
Groet
Neppie
Hahahaha. Wat een slimboos bij Chello zeg. Mij afsluiten van TV. Ik heb geen eens TV van UPC
Nu sukses met afsluiten dus Erg interligent "Iemand van TV afsluiten die niet eens bij hun aangesloten zit. Hoe zzo jezwelf voor gek zetten hahahha
Nu sukses met afsluiten dus Erg interligent "Iemand van TV afsluiten die niet eens bij hun aangesloten zit. Hoe zzo jezwelf voor gek zetten hahahha
-
helpdesk1 is nep. werkt niet echt voor upc, dat lijkt me toch echt wel duidelijk ondertussen.
heb al jaren een goed werkende verbinding, reuze tevreden over chello zeker nu ik me niet meer aan die 40 GB hoef te houden, goed voorbeeld chello!