Twee weken geleden kwam ik thuis en wilde ik mijn mail gaan bekijken ik had echter geen verbinding, terwijl alles bij vertrek normaal werkte.
Ik heb voor de zekerheid alle kabels bekeken stekker van modem er uit gehaald, maar niets hielp.
Dus de help desk van upc gebeld, alles uitgelegd, er was geen storing dus moest het aan mijn kastje liggen, en ik moest de tv even controleren, er bleek ook geen signaal op de tv te zijn. Ook dat lag niet bij hun nogmaals geen storing, dus moest er een monteursafspraak worden gemaakt. Dit kon op z'n vroegst de volgende middag, dit na een uur help desk bellen maar geaccepteert, een halve dag vrij genomen van mijn werk. Ik de volgende dag wachten op de monteur, die kwam niet aan de deur, maar belde op, en zei u heeft weer signaal we hadden per ongeluk u afgesloten i.p.v iemand anders in de flat!!
Ik heb dus voor niets een halve dag vrij genomen, heb meteen upc hierover gebeld, ik wilde nl een schadevergoeding voor de halve dag die ik had opgenomen en voor het uur telefoneren, en excuses voor de door hun gemaakte fout. Eerste mondelinge aanbod was 25 euro, ging ik niet mee accoord, heb mijn klacht per e-mail naar upc verzonden. Als antwoord kreeg ik terug dat ze mij 8,54 euro konden vergoeden omdat ik twee dagen geen verbinding had. Mijn telefoonkosten alleen waren al bijna dit bedrag. Het is echt belachelijk bij UPC zij maken fouten en ik moet daar voor boeten, mijn halve vrije dag zie ik dus niets voor terug. Wij als consument moeten alles maar pikken van upc zij hebben een monopolie positie daar zou iets aan gedaan moeten worden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] chello en kabel "per ongeluk afgeslotem door upc"
Re: chello en kabel "per ongeluk afgeslotem door upc"
Dat is precies de reden waarom je eigenlijk op moet zeggen. Alleen op die manier kan je upc laten voelen dat ze verkeerd bezig zijn. Het zal je in de toekomst een hoop ellende, ergernis en frustratie schelen.
Opzeggen dus
Opzeggen dus
Met het aanbod van die 8,54 heb je wel aantoonbaar dat zij blijkbaar een fout hebben gemaakt. Als ik jou was zou ik eens een rechtswinkel binnen stappen om te informeren wat je kansen zijn op schadevergoeding, bijvoorbeeld 1/10 van een weeksalaris plus de belkosten, omdat dat feitelijk is wat jij aan schade hebt geleden. Als dit kansrijk is heb je de mogelijkheid om het met je eigen abonnementskosten te verrekenen zonder dat jezelf de juridische stappen hoeft te nemen omdat UPC natuurlijk nooit zelf over de brug zal komen. Maar dan moet je weer rekening houden met hun eventuele juridische stappen naar jou. En wat als je vervolgens zelf afgesloten wordt, heb je er eventueel een breuk met je kabelprovider voor over, en heb je alternatieven? Alles staat of valt met je kans op succes bij een uiteindelijke echte rechtzaak. Daarover zou ik eerst maar eens gaan informeren bij vakinhoudelijke deskundigen. Hier op het forum krijg je op dat gebied alleen maar slecht onderbouwde huis- tuin- en keukenadviezen van leken.
Opzeggen vind ik geen slecht advies. Het bespaart in ieder geval een hoop toekomstige ellende. Het lijkt er op dat iedereen vroeg of laat de gevolgen van de klantonvriendelijkheid van upc zal ondervinden!
Join the club!
Join the club!
voor upc internet krijg ik gewoon op 2 opeenvolgende dagen dezelfde rekening voor dezelfde gebruikstijd. ( Op vorig adres was internet aansluiting helemaal een ramp, vooral voordat alles geregeld was, na verhuizing op naam van nw partner aangevraagt dat lukte zowaar in 1 keer). In april van dit jaar ben ik verhuisd, heb ik schriftelijk doorgegeven aan upc te nijmegen, bij telefonisch contact werd mij verzekerd dat alles in orde was. ivm verhuizing. Ben gaan samenwonen op nw adres en mijn partner betaald dus mnd. het tarief voor kabeltv
Stom maar door onoplettendheid van mijn kant kom ik er dus nu pas achter dat ik gewoon heb doorbetaald voor kabeltv van vorig adres.
Ik bellen, nee hoor nooit een verhuisbericht ontvangen en gebeld had ik ook nog niet eerder. Had een bevestiging moeten krijgen, maar hoe moet ik dat weten. En of ik na een half jaar nog maar de naam van de medewerkster kon noemen die ik in maart/april ad telefoon had gehad. niet dus.
Dan konden ze niks voor mij doen, zelfs niet doorverbinden naar leidinggevende. Na inderdaad echt doorzeuren van mij vonden ze het maar beter het gesprek te beeindigen. het werd te moelijk en het enige advies was schrijf maar even een brief MISSCHIEN dat ik mijn eigen geld dan nog terug kon krijgen. Alleen als aantoonbaar was dat fout lag bij UPC dan kon telefoonmuts procedure opstarten voor eventuele terugstorting van geld. Dus met andere woorden ik zat te liegen en kon het lekker uitzoeken
Stom maar door onoplettendheid van mijn kant kom ik er dus nu pas achter dat ik gewoon heb doorbetaald voor kabeltv van vorig adres.
Ik bellen, nee hoor nooit een verhuisbericht ontvangen en gebeld had ik ook nog niet eerder. Had een bevestiging moeten krijgen, maar hoe moet ik dat weten. En of ik na een half jaar nog maar de naam van de medewerkster kon noemen die ik in maart/april ad telefoon had gehad. niet dus.
Dan konden ze niks voor mij doen, zelfs niet doorverbinden naar leidinggevende. Na inderdaad echt doorzeuren van mij vonden ze het maar beter het gesprek te beeindigen. het werd te moelijk en het enige advies was schrijf maar even een brief MISSCHIEN dat ik mijn eigen geld dan nog terug kon krijgen. Alleen als aantoonbaar was dat fout lag bij UPC dan kon telefoonmuts procedure opstarten voor eventuele terugstorting van geld. Dus met andere woorden ik zat te liegen en kon het lekker uitzoeken
Dat is echt UPC. Een puinhoop die ze afschuiven op hun klanten.
Schandalig!
Schandalig!
Luister is jongens.
Welke regio gaat. Alleen maar gezeur en geen inhoudelijke info.
Welke regio gaat. Alleen maar gezeur en geen inhoudelijke info.