Hallo,
Vorige week kwam ik er via de helpdesk achter dat ik chello starter service heb, terwijl ik al een jaar betaal voor Chello Light. De helpdeskmedewerker heeft het in het modem omgezet en nu doet mijn internet het veel beter.
Aangezien het Light abonnement stuk duurder is dan Chello Starter wat ik een jaar gekregen heb, gingen er mails, incl. naam helpdeskmedewerker richting Chello. Geen reactie.
Vandaag maar eens gebeld. Volgens de persoon die ik aan de telefoon had is het technisch NIET mogelijk dat ik verkeerd ingesteld stond. Ik merk wel degelijk verschil!!!! Hij zei dat ik geen aanspraak kon maken op restitutie van het abonnementsgeld. Ik heb van meerderen gehoord dat ze verkeerde levering kregen, dus meer betaalde dan de service die ze kregen. Wat moet ik nou?
De helpdeskmedewerker wist 100% zeker dat ik op starter stond ingesteld en niet op light waar ik wel voor betaal. Kan even zo snel de naam van die medewerker niet vinden, maar heb dat wel doorgemaild aan Chello, alleen reageren die niet op de emails. Telefonisch je beklag doen is hun woord tegen het jouwe.
Iemand ervaring hiermee?
Greetsssssss
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello, foutieve verbinding????????
-
IkBenJan
Re: Chello, foutieve verbinding????????
Tja, dat is de werkwijze bij UPC. Van een leugentje meer of minder liggen ze niet wakker als het in hun voordeel uitkomt. Uit eigen ervaring weet ik dat ze dat tot voor de kantonrechter in officiële stukken blijven doen. Totdat de klant op schrift het tegendeel kan aantonen legt UPC het in eigen voordeel uit.
En wat je er mee moet? Tja, dat ligt aan jezelf. Wil je een onderneming met een dergelijke mentaliteit als leverancier? Tijd om jullie overeenkomst te heroverwegen misschien? Een reactie zal je inderdaad niet van ze krijgen, wat denk je dat je voor ze waard bent? Een reactie zou ze alleen maar kwetsbaar maken, dan wordt aantoonbaar gemaakt dat er iets speelt. Terwijl als ze zich van de domme houden ze altijd nog een mogelijkheid hebben om te ontkennen. Bewijs maar eens dat je iets NIET gekregen hebt...
Ja nota's, die komen schriftelijk in de bus.
En wat je er mee moet? Tja, dat ligt aan jezelf. Wil je een onderneming met een dergelijke mentaliteit als leverancier? Tijd om jullie overeenkomst te heroverwegen misschien? Een reactie zal je inderdaad niet van ze krijgen, wat denk je dat je voor ze waard bent? Een reactie zou ze alleen maar kwetsbaar maken, dan wordt aantoonbaar gemaakt dat er iets speelt. Terwijl als ze zich van de domme houden ze altijd nog een mogelijkheid hebben om te ontkennen. Bewijs maar eens dat je iets NIET gekregen hebt...
Ja nota's, die komen schriftelijk in de bus.